• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

de grote OPC verzamel fotoshoot! (modellen gezocht!)

noogy2000

Post weinig
Fotoshoot OPC-historie

Ik speel al een tijdje met het idee om een fotoshoot te doen met een aantal OPC modellen. Na hier en daar wat gepolst te hebben zijn er al wat gegadigden. Ik weet een mooie locatie met veel ruimte in Breda (hier woon ik zelf). Het zou mij in principe gaan om nagenoeg originele OPC modellen in arden blue waar we een (mid)dag mee aan de slag gaan.

Het zou om de volgende modellen gaan (vul aan waar nodig):

Astra G OPC

Astra G OPC II

Corsa D OPC

Astra H OPC (FK sport onder voorbehoud)

ASTRA J OPC

Zafira A OPC

Zafira B OPC

Zafira C OPC

Vectra C OPC

Meriva OPC

Insignia OPC

Als voorstel wil ik zondag 18 september (gewijzigd in 09 okt ivm een grote OPC meeting in GER) noemen om de kans op mooi weer zo groot mogelijk te houden.

Ik zal dit bericht ook op de FB-variant posten, dus mogelijk zullen slots ook via daar al vergeven zijn..

Ik zal proberen ook wat individuele foto's van auto's te maken, maar het zal waarschijnlijk een drukke dag zijn :) Het valt of staat dan ook met enthousiaste mensen die zelf ook met leuke ideeen komen.

Hiernaast is het wellicht leuk als iemand zich meldt die eigenaar van een drone is, om zo wat kekke beelden te maken.

Wat voorbeeldjes van mijn werk:

22416579310_fa142ec5d7_o.jpg

28773848271_d81863d3fd_o.jpg

21381377130_bb9cdbffc3_b.jpg

13888091322_26dfe20023_b.jpg

22101326641_bbc2e95d28_b.jpg

Terug
Naar boven