• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De Insignia 1.6T ST van Roel (afscheid genomen).

opel-limbo

Post vaak
Het is zover, de Vec C is achtergebleven bij d'n dealert en de nieuwe Insignia ST stond al op me te wachten. Kwijl kwijl. Ik moet zeggen dat ik de juiste kleur heb gekozen. Staat hem erg goed. Ook de 20" lichtmetalen wielen zijn nu al niet meer weg te denken. Echt een geweldige auto. Foto's???? Ach, waarom ook niet.

Buiten1.jpg

Buiten2.jpg

Buiten3.jpg

InsigniaRoel.jpg

Interieur.jpg

Hoop dat ik die smile nog van m'n gezicht krijg :D :D :D

Greetz Roel met een I

@juruca wrote:Roel,

Mooie bak hoor!!

Maar welke kleur zilver is het dan en welke uitvoering?

Grz

Is geen zilver... de kleur heet pannacotta.

mooie bak met wielen! :thumbup

Mooie bak hoor!!

Grz

Is geen zilver... de kleur heet pannacotta.

mooie bak met wielen! :thumbup

Mooie bak hoor!!

Grz

Idd geen zilver maar Pannacotta. Is moeilijk uit te drukken hoe die kleur er in het echt uitziet. Ik vind het een soort kameleon-kleur. In de zon is de kleur heel anders als in de schaduw. Echt heel mooi. Zal eventueel een betere grote foto plaatsen zodat de kleur beter tot z'n recht komt.

De uitvoering is de Budiness Edition. Met navi, Bluetooth, 4x el ramen+spiegels, regensensor, elektrisch in hoogte verstelbare bestuurder stoel.

De 20" velgen heb ik via Joche (forumlid) gekocht. Standaard wordt ie geleverd op 17" stalen design velgen waar mijn dealert mij michelin winterbanden op heeft gelegd. Verder heb ik zelf de chromen inzetstukken besteld en zijn er door de dealert voor aflevering ingezet. Moet zeggen dat de Insi er zo toch niet slecht uitziet.

Greetz Roel met een I.

Mooie bak hoor!!

Grz

Idd geen zilver maar Pannacotta. Is moeilijk uit te drukken hoe die kleur er in het echt uitziet. Ik vind het een soort kameleon-kleur. In de zon is de kleur heel anders als in de schaduw. Echt heel mooi. Zal eventueel een betere grote foto plaatsen zodat de kleur beter tot z'n recht komt.

De uitvoering is de Budiness Edition. Met navi, Bluetooth, 4x el ramen+spiegels, regensensor, elektrisch in hoogte verstelbare bestuurder stoel.

De 20" velgen heb ik via Joche (forumlid) gekocht. Standaard wordt ie geleverd op 17" stalen design velgen waar mijn dealert mij michelin winterbanden op heeft gelegd. Verder heb ik zelf de chromen inzetstukken besteld en zijn er door de dealert voor aflevering ingezet. Moet zeggen dat de Insi er zo toch niet slecht uitziet.

Greetz Roel met een I.

Zeer mooie wagen, als de GTS weg gaat wordt het bijna dezelfde, alleen wit, en 400 cc meer :thumb

Ben wel benieuwd of de wegligging beter is dan de vectra C

Zeer mooie wagen, als de GTS weg gaat wordt het bijna dezelfde, alleen wit, en 400 cc meer :thumb

Ben wel benieuwd of de wegligging beter is dan de vectra C

Vandaag even naar Duitsland gegaan om alle achterramen te laten tinten. Prima gegaan en een topresultaat!!!!

Getint-1.jpg

Getint.jpg

Getint-2.jpg

Greetz Roel met een I

Terug
Naar boven