• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De Kadett wordt verwend

saluma

Post veel
Morgen,vrijdag de 20e,wordt er naast ons huis een terrasoverkapping geplaatst.

En niet om lekker onder te gaan zitten,maar voor de Kadett.Ook de Volvo gaat er voor meer dan de helft onder.

Uiteindelijk komt er in het midden van de 7 meter lange overkapping twee deuren die de Kadett gaan beschermen tegen weersinvloeden en.....................(je weet wel)

Nu krijgt hij vol op z'n sodemieter van regen enof felle zonneschijn.Dit is vanaf morgen verleden tijd.

Foto's worden gemaakt morgen en hier geplaatst.

gr Marcel.

@astraTD wrote:Mooi, bouw je bij mij ook een veranda?

Ja hoor,is goed.Maar alleen de reiskosten zullen hoog zijn,om van noord naar zuid te rijden hahaha.

Ik laat de overkapping neerzetten door een bedrijf.De rest,schuttingen enz enz doe ik zelf.

Ik kijk er nu al naar uit.

Ook voor de winter heeft het voordeel.Mijn vrouw rijdt in haar 'autootje' naar het werk,en als de Volvo eronder staat,hoeft ze bijna niet te krabben (aan het ruit dan he).

Ook als het rotweer is,kan ik evengoed de Kadett de nodige aandacht geven.

altijd goed als de kadett verwent wordt, onze D kadett's staan ook in de garage , maar de vectra en de tigra zullen helaas buiten moeten slapen ;)

foto

kadettgepoets.jpg

deze garage heeft verwarming :D

Gisteren een prachtige dag geweest.De jongens van het bedrijf hebben puik stukje werk geleverd.Op het eind van de dag stonden Opel en Volvo trots op het pad.

Nu is het nog open aan de zijkant,maar dat gaat dicht.Misschien maak ik in het midden van de carport twee deuren,zodat de Kadett achter slot er grendel staat.

Ik ben er super tevreden mee!

Carportjuli2012023.jpg

Carportjuli2012028.jpg

Het is nu de beurt aan mij om de tuin en aanverwante af te maken.

gr Marcel.

ziet er mooi uit! wel beter als ze zo droog staan. maar was een dubbele garage ook geen optie geweest?

mijn 2 kadett sedan slapen nog altijd in men werkgarage :cry wacht al keilang op papieren vor de ene en aan de andere ben ik deze week begonnen als deze klaar is kan mijn vriendin hare ford verhuizen naar buiten

Ha Vince,

ik ben druk bezig met het dichtmaken van de zij en achterkant.Je was me net een stapje voor.

Hier de foto's.

Is nog niet helemaal klaar,want de dagen zijn gewoon tekort!

Carportjuli2012003.jpg

Carportjuli2012018.jpg

Carportjuli2012026.jpg

gr Marcel.

Terug
Naar boven