• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

De vec C van Roel is weg, nu Insignia ST.Ramen getint

opel-limbo

Post vaak
UPDATE Ramen getint: ZIE VERDEROP IN DIT TOPIC:kewlpics

Het is zover: Mijn B gaat plaatsmaken voor de C en ik moet zeggen, tis een waardige opvolger. Hoop dat mijn nieuwe het net zo goed gaat doen als mijn oude. Hieronder alvast een paar pics. Als ik de auto heb opgehaald post ik nieuwere foto's. Het is een 1.9 cdti, 120 pk van 10-2004 met 113.000 op de tellert. Uitvoering is een Elegance. Let's ride baby!!!!

Vectra2.jpg

Vectra3.jpg

Vectra4.jpg

erg mooie wagen met weinig km's:thumbup:thumbup

ooit hoop ik die stap ook te kunnen maken.

veel plezier ermee!

@paazhaaz

Waar heb jij je C laten chippen als ik vragen mag? En wat betreft jouw Xenon, is die aftermarket? En zo ja, heb jij die in je originele koplampen zitten?

Groet Roel

Alweer een station! Lijkt wel of iedereen zo'n bak koopt.

Maar hij is ontzettend mooi!

Veel veilige en schadevrije kilometers!

Ziet er goed uit, mooie auto met weinig km's op 't tellerke staan. Er komen idd nogal wat c-wagon's bij op dit forum de laatste tijd. Vwb de verkoop van 2e hands vectra's hebben de garagisten geen klagen (mijns inziens). Succes met je nwe aanwinst, en veel veilige km's gewenst.

origineel gepost door opel-limbo

@paazhaaz

Waar heb jij je C laten chippen als ik vragen mag? En wat betreft jouw Xenon, is die aftermarket? En zo ja, heb jij die in je originele koplampen zitten?

Groet Roel

Zoek eens naar EDS in duitsland, dan krijg je er tussen de 40 en 50 Pk bij, dat is in Nederland (heb ik me laten vertellen) niet haalbaar. Daar haal je max 30 eruit...

Zijn een hoop tevreden klanten over EDS!

edit: http://www.eds-motorsport.de/_eds_/index.htm

en: VECTRA-C-DIESEL PHASE-1 Z19DT 120PS 160PS i.V. 499.-

Greetz,

Eric.

Alvast bedankt voor jullie hartverwarmende positieve reacties. Als ik de auto heb zal ik hier wat nieuwe foto's posten.:worsking::wors

@paazhaaz

Groet Roel

Hij is gechipped via M. Stienen Autoservice in Ospel.

Tel 0495-624681 of 06-10124058

Xenon is inderdaad aftermarket en zit gewoon in de originele koplampen.

Let wel dat je een xenon set met canbus nodig hebt + adapters voor de lampen te plaatsen.

origineel gepost door paazhaaz

@paazhaaz

Groet Roel

Hij is gechipped via M. Stienen Autoservice in Ospel.

Tel 0495-624681 of 06-10124058

Xenon is inderdaad aftermarket en zit gewoon in de originele koplampen.

Let wel dat je een xenon set met canbus nodig hebt + adapters voor de lampen te plaatsen.

u2u

Terug
Naar boven