Goedendag,
Opel Astra
Bouwjaar: 2002
Brandstof: benzine
Motor: -G-CC; Z1.6SE
Mijn auto gebruikte al enige tijd veel olie.
Een paar weken geleden ging ineens het gele lampje branden van het uitlaadgassysteem.
Mijn auto ging helemaal trillen en was niet meer vooruit te branden,ik was dicht bij huis.(hoop witte rook)
Heb verder niet veel verstand van auto's maar heb wel even diversen forums bekeken en daarna de epg klep of zoiets schoongemaakt.
Maar geen resultaat.de auto heeft 3 weken stil gestaan voordat die naar de garage kon.
Kreeg de auto bijna helemaal niet meer aan de praat met de startkabels..
uiteindelijk gelukt maar de auto kwam niet meer vooruit en hebben hem gesleept naar de garage.
donderdag telefoontje gehad dat er een nieuwe motor in moet en dat dat goedkoper is dan de motor uit elkaar te halen,hij zal niet weten wat die anders tegenkomt
wie o wie heeft er raad voor mij of advies?
motor laten vervangen?kosten tussen de 2000/2500 euro
of motor laten reviseren prijs onbekend?
gr remco
groeten uit den haag
Opel Astra
Bouwjaar: 2002
Brandstof: benzine
Motor: -G-CC; Z1.6SE
Mijn auto gebruikte al enige tijd veel olie.
Een paar weken geleden ging ineens het gele lampje branden van het uitlaadgassysteem.
Mijn auto ging helemaal trillen en was niet meer vooruit te branden,ik was dicht bij huis.(hoop witte rook)
Heb verder niet veel verstand van auto's maar heb wel even diversen forums bekeken en daarna de epg klep of zoiets schoongemaakt.
Maar geen resultaat.de auto heeft 3 weken stil gestaan voordat die naar de garage kon.
Kreeg de auto bijna helemaal niet meer aan de praat met de startkabels..
uiteindelijk gelukt maar de auto kwam niet meer vooruit en hebben hem gesleept naar de garage.
donderdag telefoontje gehad dat er een nieuwe motor in moet en dat dat goedkoper is dan de motor uit elkaar te halen,hij zal niet weten wat die anders tegenkomt
wie o wie heeft er raad voor mij of advies?
motor laten vervangen?kosten tussen de 2000/2500 euro
of motor laten reviseren prijs onbekend?
gr remco
groeten uit den haag