• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

deur astra g station wil niet meer open ? hellup????

Tallie_GTI

Post weinig
mijn achterdeur van de station wil niet meer open ?

je hebt 2 standen op de sleutel zitten om hem dicht te doen als je hem op de 2 de stand zet krijg je hem van binnen niet en buiten niet meer open

de rest gaat nog gewoon open en dicht maar die kant niet meer en de deur blijft stijf dicht:wtf

de cv aan die kant hoor ik ook niet meer

help??:(

Kinderslot lijikt me ook logisch idd

Kijk even of je het palletje kan verzetten.

Volgens mij zit hier een staafje met een kruisje voor aan de binnenkant van je tankdop

Kinderslot lijikt me ook logisch idd

Kijk even of je het palletje kan verzetten.

Volgens mij zit hier een staafje met een kruisje voor aan de binnenkant van je tankdop

nee de complete deur wil van binnen en buiten niet open :(

kinderslot zat er niet op en lijkt me stug dat dat uit zichzelf gaat

nee de complete deur wil van binnen en buiten niet open :(

kinderslot zat er niet op en lijkt me stug dat dat uit zichzelf gaat

denk dat je motortje overleden is.

of hij krijgt geen signaal vanwege een kabelbreuk.

zit maar een manier op.

kijken of je het deurpaneel van binnenuit eraf krijgt geschroeft. (moet je misschien wel de bank verwijderen)

en dan kijken of je bij het motortje kan komen. dan krijg je hem met de hand wel open.

Laatst een Jetta op het werk gehad met hetzelfde probleem. t is ff klooien, maar anders lukt het niet.

denk dat je motortje overleden is.

of hij krijgt geen signaal vanwege een kabelbreuk.

zit maar een manier op.

kijken of je het deurpaneel van binnenuit eraf krijgt geschroeft. (moet je misschien wel de bank verwijderen)

en dan kijken of je bij het motortje kan komen. dan krijg je hem met de hand wel open.

Laatst een Jetta op het werk gehad met hetzelfde probleem. t is ff klooien, maar anders lukt het niet.

Ff minpool van accu 10 minuten loshalen, en dan weer aansluiten, misschien werkt dat. Heb het hier ook wel is gehad...

Ff minpool van accu 10 minuten loshalen, en dan weer aansluiten, misschien werkt dat. Heb het hier ook wel is gehad...

Misschien een breuk in de kabel die het slot op die deur aanstuurt??

Dan gaat er geen spanning naar dat alleen dat slot. Zou kunnen verklaren waarom dan ook alleen die deur het niet doet.

(was trouwens maar een gedachte.)

Dan gaat er geen spanning naar dat alleen dat slot. Zou kunnen verklaren waarom dan ook alleen die deur het niet doet.

origineel gepost door Dano1.6_8V

die gedachte kans best kloppen:thumbup

maar zorg eerst maar eens dat je de deur open krijgt.

vervolgens ff op de motor meten of er spanning komt als je hem opent en sluit

origineel gepost door Dano1.6_8V

die gedachte kans best kloppen:thumbup

maar zorg eerst maar eens dat je de deur open krijgt.

vervolgens ff op de motor meten of er spanning komt als je hem opent en sluit

@GSI Racer

Ik zag dat jij op dezelfde tijd ongeveer hetzelfde antwoord gaf. Dus gelullig kwam mijn antwoord overeen.

Maar misschien kan hij zoals al aangegeven is in dit topic, de deurpaneel van binnenuit uit de auto kunnen halen. Dan kan je er bij komen en zo de deur openen.

@GSI Racer

Ik zag dat jij op dezelfde tijd ongeveer hetzelfde antwoord gaf. Dus gelullig kwam mijn antwoord overeen.

Maar misschien kan hij zoals al aangegeven is in dit topic, de deurpaneel van binnenuit uit de auto kunnen halen. Dan kan je er bij komen en zo de deur openen.

deurpaneel is er al af , ik heb het stroom doorgemeten gaat wel stroom naartoe , maar kan geen hendeltje vinden om de deur van binnenuit open te krijgen

Terug
Naar boven