• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Deurpanelen Corsa C

Turill

Post weinig
Hallo allen,

Ik heb een probleempje met het verwijderen van mijn deurpanelen van de Corsa C (2003).

Allereerst moet ik erbij vermelden dat de vorige eigenaar al enorm heeft lopen klooien met audio dus ik vraag me soms af in hoeverre bepaalde dingen horen te zijn ten opzichte van hoe ze nu zijn.

In ieder geval...

1. Wanneer ik alle schroeven los haal blijft het paneel helemaal bovenaan nog vast zitten en ik weet niet hoe ik dit los krijg, ik hoop dat de vorige eigenaar ze dus niet raar vastgemaakt heeft. Hoe zit dit normaal?

2. Het tweede probleem is het kapje ter hoogte van de spiegel die er eerst af moet, aan de bijrijderskant ligt die er al bijna af doordat een pinnetje is afgebroken. De vorige eigenaar vond het blijkbaar nodig om een tweeter half voor het gat te doen.. en aan de bestuurderskant krijg ik het kapje er niet af. Hoe haal je dit er normaal gesproken af..? Dan probeer ik dat en hoop ik dat hij niet vastgelijmd is of iets dergelijks.

Vrij belangrijk dat ik beide kanten goed los kan krijgen aangezien de speakers voorin het niet meer doen en ik dat graag wil fixen :P

Daarnaast gaat het electrische raam aan de bestuurderskant ook niet zo goed meer dicht omdat hij volgens mij ergens tegenaan loopt, misschien enig idee waardoor dat komt, waar ik rekening mee kan houden?

Alvast bedankt.. hopelijk kan iemand ten minste één van mijn vragen beantwoorden :)

Terug
Naar boven