• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Deurrubbers vervangen

Goedemiddag,

weet iemand hoe je de deurrubbers moet vervangen?

weet iemand de prijs van de deurrubbers?

Is dit veel werk?

Opel Vectra Gts 2.2 dti

bwj 2003

Groetjes Dani

[rquote=1883997&tid=143944&author=Tedje1978]Goedemiddag,

Is dit veel werk?

Opel Vectra Gts 2.2 dti

bwj 2003

Groetjes Dani[/rquote]

Hoi, nee is niet zo heel veel werk.

Prijs weet ik niet. Je moet zorgen dat je een goed stuk gereedschap hebt. Bij voorkeur een niet al te buigzaam stuk plastig wat makkelijk hanteerbaar is en van dun naar dik loopt.

Voor en achter portieren gaan op de zelfde manier:

Kunt ze er gewoon voorzichtig af trekken. Bij het plaatsen van de nieuwe het stuk plastic gebruiken om alles weer in de naadjes te krijgen.

Safe driving Jurgen

[rquote=1883997&tid=143944&author=Tedje1978]Goedemiddag,

Is dit veel werk?

Opel Vectra Gts 2.2 dti

bwj 2003

Groetjes Dani[/rquote]

Hoi, nee is niet zo heel veel werk.

Prijs weet ik niet. Je moet zorgen dat je een goed stuk gereedschap hebt. Bij voorkeur een niet al te buigzaam stuk plastig wat makkelijk hanteerbaar is en van dun naar dik loopt.

Voor en achter portieren gaan op de zelfde manier:

Kunt ze er gewoon voorzichtig af trekken. Bij het plaatsen van de nieuwe het stuk plastic gebruiken om alles weer in de naadjes te krijgen.

Safe driving Jurgen

heb een tijdje geleden voor de deurrubbers voorzijde (neem aan dat de rubbers boven in gescheurd zijn aangezien dit volgens mij ook een veel voorkomend probleem is bij de vec c) gebeld naar de VOD geloof dat ze als ik het me goed herinner +/- 180 euries incl. btw per stuk kosten maar kan me vergissen

heb een tijdje geleden voor de deurrubbers voorzijde (neem aan dat de rubbers boven in gescheurd zijn aangezien dit volgens mij ook een veel voorkomend probleem is bij de vec c) gebeld naar de VOD geloof dat ze als ik het me goed herinner +/- 180 euries incl. btw per stuk kosten maar kan me vergissen

Terug
Naar boven