• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

deurstyle lijst

johan1979

Post weinig
hallo,

wie weet de juiste naam voor deze deurstyle lijst en waar ik ze eventueel kan bestellen?

zie foto:

deurstyle.jpg

gr. johan

Oude folie eraf en nieuwe folie halen. ;) Rol krijg je bij hornbach voor € 5. Kun je alle stijlen mee afplakken. :) Kan ook zijn dat 't gespoten is, in dat geval kun je 't nieuw spuiten. Zelf heb ik ze gewoon afgeplakt met hornbach folie.

Laten spuiten is waarschijnlijk prijzig. Eventueel kijken of je het of zelf doet of het zwart (haha) laat doen anders betaal je de hoofdprijs voor zo'n klein plekkie. Da's zonde van het geld!

Die folie is gewoon plakfolie / fineer. Bij welke afdeling dat precies ligt weet ik zo 1-2-3 niet. Je krijgt 't in allerlei kleuren en motieven (o.a. hout-look). Maargoed, gewoon zwart is toch het meest nette. ;) Heb dat toen geplakt en niet gespoten omdat dit bij eventueel mislukken te verwijderen valt zonder schade. Zit 't niet goed of is het versleten, kras erin, haal je 't eraf en plak je een nieuw stukje erop. Vorige week nog gedaan met twee nieuwe portieren. Makkelijk zat. :)

@johan1979 wrote:Het is een vectra c.

Dan maar even kijken wat het kost om te laten spuiten.

Gr. Johan

Op ebay engeland hebben ze hier ook plakfolie voor..

Is met verzend iets van 15 of 17 euro..

Krijgt alleen beetje carbon effect.

Heb ik ze voor mijn c ook besteld. Krijg ze volgende week binnen.

Gebruik "plasti dip" !!! Dat is een Amerikaans produkt te vinden op classicinternational.eu ( Nederland ). Op Youtube vindt je er veel filmpjes over... Ik heb er zelf mijn achterbumper en mijn grill in voorbumper mee gedaan :thumb is heel makkelijk aan te brengen zoals een spuitbus met 2 a 3 lagen , en als het je niet aanstaat gaat het er als een plakker af...

15478740.png

Terug
Naar boven