• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DIEFSTAL met flinke schade!!!!!

FKsport

Post vaak
Vandaag wil ik instappen, ik ga zitten en wat zie ik :shock:

Radio en TFT scherm uit de auto gejat.... en een grote chaos in de auto.. alles doorzocht.

Dus ik afvragen hoe zijn die binnengekomen, want van binnen zag ik niets. Bleek de passagierskant..

En niet gewoon even raampje tik.. NEE!!!! heel de deur vernield en ontzet.. dikke schade!

Erg snugger zijn ze trouwens ook niet.. want kabel van radio naar TFT zit er nog in en ook het kastje voor omzetting ligt er nog gewoon...Hieronder zoals ze het hebben achtergelaten:

DSCN5015.jpg

DSCN5021.jpg

DSCN5025.jpg

moet even terugkomen op mijn verhaal..

Ben dus wel verzekerd krijg ik te horen (WA+).. vanmiddag ook direct een schaderapport laten maken (1300 eurootjes)

Dus gelukkig komt alles wel weer in orde.

En tft zat wel in zicht, kon hem wel loshalen,, maarja..wie denkt dat nu in een dorp..maargoed, niets is meer te vertrouwen.. het vervolg zal ik wel heeeeel voorzichtig worden

moet even terugkomen op mijn verhaal..

Ben dus wel verzekerd krijg ik te horen (WA+).. vanmiddag ook direct een schaderapport laten maken (1300 eurootjes)

Dus gelukkig komt alles wel weer in orde.

En tft zat wel in zicht, kon hem wel loshalen,, maarja..wie denkt dat nu in een dorp..maargoed, niets is meer te vertrouwen.. het vervolg zal ik wel heeeeel voorzichtig worden

ZO, heb de auto vandaag weer opgehaald..

Het resultaat is weer super! niets van te zien en zeer netjes afgewerkt door het betreffende bedrijf.

Ik kan weer vooruit, nu de zoektocht naar een radio

ZO, heb de auto vandaag weer opgehaald..

Het resultaat is weer super! niets van te zien en zeer netjes afgewerkt door het betreffende bedrijf.

Ik kan weer vooruit, nu de zoektocht naar een radio

bij ons hadden ze het kleine achterraampje ingeslagen en van daaruit het achterraam naar beneden gedraaid (deuren stonden op safelock).

Ik denk dat ze de deur verbogen hebben met een soort blaaskussen, dat is stil en snel, je ziet dat helaas wel vaker.

Mark

www.astratuningclub.nl

bij ons hadden ze het kleine achterraampje ingeslagen en van daaruit het achterraam naar beneden gedraaid (deuren stonden op safelock).

Ik denk dat ze de deur verbogen hebben met een soort blaaskussen, dat is stil en snel, je ziet dat helaas wel vaker.

Mark

www.astratuningclub.nl

DAMN! Wat eech schade joh, vooral aan de deur! Hoezo ruitje intikken, gewoon ombuigen dat ding.

Echt niet normaal. Heel succes met de afhandeling er van

DAMN! Wat eech schade joh, vooral aan de deur! Hoezo ruitje intikken, gewoon ombuigen dat ding.

Echt niet normaal. Heel succes met de afhandeling er van

Pff jammer dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven.

Succes met herstel van de schade.

Pff jammer dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven.

Succes met herstel van de schade.

Tja, je zit op allebei niet te wachten maar ik denk dat ik liever dit heb dan een ingeslagen raam.

Dat glas ga je over 3 jaar nog tegenkomen plus dat je interieur dan ook wel redelijk wat schade zou hebben opgelopen.

Zo te zien hebben ze de radio nog wel redelijk netjes gedemonteerd ? Ik heb er laatst 1 gezien waarbij ze het hele middenconsole eruit hadden gerukt en ook een stuk van het dashboard aan de bijrijderskant hadden vernield (waar de airbag zit).

Deze is toen ook totall loss verklaart.

Wel mooi klote want hier zit je absoluut niet op te wachten. Voor de verkoop hebben ze er ook niks aan want het brengt 2de hands bijna niks op.

Voorlopig kan jij er weer mooi duur aan. Was je er ook voor verzekerd ?

Tja, je zit op allebei niet te wachten maar ik denk dat ik liever dit heb dan een ingeslagen raam.

Dat glas ga je over 3 jaar nog tegenkomen plus dat je interieur dan ook wel redelijk wat schade zou hebben opgelopen.

Zo te zien hebben ze de radio nog wel redelijk netjes gedemonteerd ? Ik heb er laatst 1 gezien waarbij ze het hele middenconsole eruit hadden gerukt en ook een stuk van het dashboard aan de bijrijderskant hadden vernield (waar de airbag zit).

Deze is toen ook totall loss verklaart.

Wel mooi klote want hier zit je absoluut niet op te wachten. Voor de verkoop hebben ze er ook niks aan want het brengt 2de hands bijna niks op.

Voorlopig kan jij er weer mooi duur aan. Was je er ook voor verzekerd ?

Ja.. ik kan in mijn handen klappen (middenconsole enzo verder geen schade)

En verzekering.. :( das dus helaas WA..

zit er nu toch wel aan te denken om allrisk te gaan, want dit doet me pijn

Het moet gewoon weer een andere deur worden... Want er is ook veel lakschade en de rubbers zijn aan de binnenkant kapot

Die deur gaan ze niet meer repareren, dat krijg je nooit meer goed. Dikke kans ook dat er een scheur inzit.

Via onderstaande link heb je een overzicht waar er wat Astra's op de sloop staan :

http://www.schadeautos.nl/demontageautos.php?merk_demontage=opel&type_demontage=astra" onclick="window.open(this.href);return false;

Wellicht kan je daar relatief goedkoop voor een deur terecht ?

Je raam ed kan je evt zo overbouwen en Midnight black is een veel geleverde kleur op de 3deurs.

Heel veel sucses met het herstel !

Gr. Arjan

Ja.. ik kan in mijn handen klappen (middenconsole enzo verder geen schade)

En verzekering.. :( das dus helaas WA..

zit er nu toch wel aan te denken om allrisk te gaan, want dit doet me pijn

Het moet gewoon weer een andere deur worden... Want er is ook veel lakschade en de rubbers zijn aan de binnenkant kapot

Terug
Naar boven