Beste mensen,
Ik ben op zoek naar een aantal draden. Reden hiervoor is dat ik een sportstuur heb geinstalleed, maar niet weet welke draad ik voor de claxon moet gebruiken.
Mijn oude stuur met airbag is eraf en nu heb ik vier draden over. Twee gele (waren voor de airbag)en een bruine en een bruin/witte. De bruinen zijn voor de claxons, echter weet ik niet of ik de bruine of de bruin.witte moet hebben, want op het sportstuur zit maar een draad en geen twee.
Ten tweede heb ik een soort gps computer van pioneer aangeschaft en heb ik de volgende draden nodig om het correct aan te sluiten:
-negatieve pool vooor de linkervoorspeaker.
-negative pool voor de rechtervoorspeaker.
-draad voor aansluiten op de schakeling van kilometerteller.
-handremdraad.
-draad die van voltage verandert als je astra in de achteruit zet.
Misschien dat jullie tips kunnen geven welke draden ik het beste kan gebruiken.
Alvast bedankt.
Ik ben op zoek naar een aantal draden. Reden hiervoor is dat ik een sportstuur heb geinstalleed, maar niet weet welke draad ik voor de claxon moet gebruiken.
Mijn oude stuur met airbag is eraf en nu heb ik vier draden over. Twee gele (waren voor de airbag)en een bruine en een bruin/witte. De bruinen zijn voor de claxons, echter weet ik niet of ik de bruine of de bruin.witte moet hebben, want op het sportstuur zit maar een draad en geen twee.
Ten tweede heb ik een soort gps computer van pioneer aangeschaft en heb ik de volgende draden nodig om het correct aan te sluiten:
-negatieve pool vooor de linkervoorspeaker.
-negative pool voor de rechtervoorspeaker.
-draad voor aansluiten op de schakeling van kilometerteller.
-handremdraad.
-draad die van voltage verandert als je astra in de achteruit zet.
Misschien dat jullie tips kunnen geven welke draden ik het beste kan gebruiken.
Alvast bedankt.