• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Domi-V6 zijn Vectra B1 V6.

-DOMI-

Post weinig
Had het voorstel topic al foto's bij willen zetten maar 1 of andere manier zitten overal een slotje op :swear

Anders mogen de Mods deze foto,s daar wel bij zetten

Bij deze dan mijn Vectra Wagon 2.5i V6

DSC02203.jpg

DSC02202.jpg

DSC02204.jpg

DSC02206.jpg

DSC02207.jpg

Eerst maar even 4 nieuwe banden. Hier zit u niet veel profiel meer op (zie 2e foto). Verder achter even nieuwe wiellagers plaatsen. En naar de dealer om hem te laten uitlezen om dat het storingslampje vrij vaak brandt en dan al het vermogen weg is.

Voor de rest blijft hij "eerst"wel zo :agent

zeer fraaie vectra CD uitvoering ;) (dus geen diamond)

Staat nl zelfs al op je voor portieren :P

Diamond heeft overigens ook geen elek ramen voor en achter.

Had je in het voorstel topic al welkon geheten, maar nogmaals welkom.

De voorsteltopics gaan hier heel snel dicht, is nu eenmaal het beleid.

Als je een poosje hier in het vectra gedeelte blijft hangen zal er wel gauw wat veranderen:jerry

origineel gepost door Domi-V6

De kleur is toch pearl diamond???

Uitvoering is idd CD.

de kleur is . . . geen idee . . . paars :)

de uitvoeringen zijn o.a. GL, GL+, Pearl, Diamond, CD, CDX, Sport Ed., Onyx, en nog veel meer.

Kijk maar onder je kap naar de kleurcode en dan kun je op www.opel-infos.de zien welke kleur het is.

Uitvoering is idd CD. [/quote]

de uitvoeringen zijn o.a. GL, GL+, Pearl, Diamond, CD, CDX, Sport Ed., Onyx, en nog veel meer.

[/quote]

vergeet je nu de i500:hmmz:jerry

Ik ken de kleuren van opel allemaal niet. Ach laten we het maar op paars houden:cool:

Verder ben ik wel blij dat de Opel alle optie's heeft. Zelfs nog het leuke TC knopje :)

als ik het goed zie heb jij geen Cruise Control en geen Boord Computer :) ... zoals ik al zei niet dat het wat uitmaakt.... maar zijn leuke toys

Cruise control is er vast ook nog wel op te zetten

het is een B1 dus hij is vast voorbereid op CC king:

Misschien komt dat nog wel eens. BC maakt me niet uit. CC is idd wel handig soms.

Kunnen trouwens de heldere lampen van een vectra 1999 ook in mijn vectra???

Of zijn er ergens nog originele lampen te krijgen waar lensen in zitten dus ideaal voor xenon.

origineel gepost door speaker

Nette Vec hoor !

Een CD-uitvoering met electrische ramen achter ?? Dat was toch bij de CDX??

Achter zit slinger :thumbdown Knopjes voor electr achter zitten er wel in.

origineel gepost door Domi-V6

Misschien komt dat nog wel eens. BC maakt me niet uit. CC is idd wel handig soms.

Kunnen trouwens de heldere lampen van een vectra 1999 ook in mijn vectra???

Of zijn er ergens nog originele lampen te krijgen waar lensen in zitten dus ideaal voor xenon.

yep dat kan :) heb het al meerdere keren gedaan nu ... eitje

en die CC is ook simpel te doen als je Veccie is voorbereidt (wat ik wel vermoed bij de jouwe)

maar uhm waarom wel de knoppies maar niet de achterraampjes electrisch? ... das vreemd

Nette vectra hoor.

en ja het is een CD uitvoering zonder opties.

ik had bij de foto's al gelijk het idee dat er te veel aan schakelaars in zitten.

zit ook een schakelaar van fabrieks alarm en stoelverwarming in.

wel leuk is dat de lampjes van deze schakelaars wel gewoon werken.

Willem

Ja er zijn xenon koplampen:

(bestel.nr. XK-VB2C) SET XENON / PROJECTOR KOPLAMPEN VECTRA-B2 origineel GM-BOSCH D2S - H7 / chrome uitvoering / elektrisch verstelbaar / multi stekker aansluiting / e-keur € 725,00

Deze bij www.gm-tuningparts.nl

Terug
Naar boven