• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

donkere zijknipperlichten Vectra C

ahrend

Post vaak
Weet er iemand of er ook donkere (smoke)zijknipperlichten bestaan voor een Vectra C,ik bedoel dan niet van die zelfgespoten kneut :thumbdown

Ik ken er wel een met van die rare blauwe....:D

maar die smoke zijn er wel degelijk... kan ze alleen zo ff snel niet vinden.... ebay geloof ik ergens..

geef me je email adres maar even dan heb ik foto's voor je daar waar ik mijn blauwe zijknipperlichten besteld heb.

Dan geef ik je ook wel het e-mail adres van deze meneer.

Dit is iemand uit Duitsland die deze verkoopt, ik heb foto's waarin hij alle mogelijke kleuren laat zien van de vectra C zijknipperlichten.

Kosten waren iets van 30 euro per paar.

Groeten,

Evert.

origineel gepost door evertfisherman

geef me je email adres maar even dan heb ik foto's voor je daar waar ik mijn blauwe zijknipperlichten besteld heb.

Dan geef ik je ook wel het e-mail adres van deze meneer.

Dit is iemand uit Duitsland die deze verkoopt, ik heb foto's waarin hij alle mogelijke kleuren laat zien van de vectra C zijknipperlichten.

Kosten waren iets van 30 euro per paar.

Groeten,

Evert.

je hebt U2U

origineel gepost door Edvries

Ik ken er wel een met van die rare blauwe....:D

maar die smoke zijn er wel degelijk... kan ze alleen zo ff snel niet vinden.... ebay geloof ik ergens..

Wat moet ik dan intypen ?? :hmmz

Nee die zijn er gewoon niet en die op ebay moet je ze echt niet kopen want die zijn ook zelf gespoten dus betaal je veel te veel voor! Ik heb ze ook zelf zwart gespoten en ze laten gewoon nog redelijk goed licht voor! Alleen effe een setje dubbel kopen voor de keuring! 10 euro heb je er 2 origineel! Alleen niet via opel maar via een brezan of autoparts e.d. merk: Olsa net zoals die er standaar in zitten! En dat zelf spuiten kun je t zelf bepalen he?? Als je 1 laag gedaan hebt of 2 of 3 of 4 hoe zwarter je wilt! ik heb ze zo gedaan dat ze net zwart zijn zo geven ze nog wel licht door! Vindt het wel heel wat netter staan als witte erin!:cool: En ze geven nog gewoon goed knipper licht!

292ad8h.jpg

origineel gepost door Erwin

Ik heb ook wel interesse in zo'n setje. Waar kan je deze bestellen?

Ik zag op E bay deze zwarte OPC set set staan, maar op de foto lijken ze gespoten:

http://cgi.ebay.de/Schwarze-Seitenblinker-Opel-Vectra-C-GTS-OPC-/390209385822?cmd=ViewItem&pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5ada4ab55e

Klopt die moet je niet kopen zijn ook gewoon zelf gespoten! Kun je het net zo goed zelf doen! Kun je ook nog zelf bepalen hoeveel keer je er over heen gaat na 3x zijn ze ook al smoke en staat al netjes! de achterlampen van een gts zijn ook donkerder dan een sedan dus met die knipperlichten staat dat dan ook vetter!:thumbup

Terug
Naar boven