• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

draagarm en draagarmbus

ReNeGade316

Post weinig
hallo allemaal ben vandaag weer bij de garage geweest voor het rammelende tikkende geluid rechtsachter van mijn vectra c is nog steeds niet over nu zeggen ze bij de garage dat er speling op de draagarmbus zit en dat dit al vanaf de vectra b een opelkwaal is en dat je bij de vectra b alleen de draagarmbus kon vervangen maar dat bij de vectra c de draagarmbus en de draagarm zelf vervangen moet worden mijn vraag aan jullie is daarom dus ook is dit echt zo? moet de draagarmbus en de draagarm echt helemaal vervangen worden of is de draagarmbus voldoende? en is dit echt een vectra kwaal?

Vectra kwaal is het, dat weet ik zeker.

Maar een antwoord op je vraag zou ik niet weten.

Tip voor je:

Kijk anders even op internet waar je auto-onderdelen kunt bestellen en daar kijken of dit aparte onderdelen zijn of uit 1 geheel bestaat.

wat ik zo snel kon vinden, zijn de bussen voor de C ook los te koop.

kijk maar eens op Ebay en zoek op traggelenk of querlenker of traggelenk buchse

Vectra kwaal is het, dat weet ik zeker.

Maar een antwoord op je vraag zou ik niet weten.

Tip voor je:

Kijk anders even op internet waar je auto-onderdelen kunt bestellen en daar kijken of dit aparte onderdelen zijn of uit 1 geheel bestaat.

Volgens mij is dat helaas zo ja. Zit zelf ook naar een preventieve oplossing te zoeken maar kom ze alleen maar in 1 geheel tegen. Al hoe wel ik wel denk dat ze er gewoon ingeperst zitten...

Ook mijn Duitse handboek verschaft niet echt duidelijkheid anders dan dat ze bestaat uit een draagarm welke met rubbers uitgerust zijn:hmmz

Je zou bj de VOD kunnen vragen (tip het magazijn) of je de uitdraai van de onderdelen blad mag hebben. Daar staat precies op beschreven uit welke onderdelen ze bestaat en of ze los te krijgen zijn. Ik gaat eerdaags ook weer langs mijn vod om dat op te vragen. Heb namelijk best wel wat gebonk rechtsachter als ik weer eens door zo een goed onderhouden stuk wegdek rijd hier in de gemeente Utrecht:o

Safe driving Jurgen

wat ik zo snel kon vinden, zijn de bussen voor de C ook los te koop.

kijk maar eens op Ebay en zoek op traggelenk of querlenker of traggelenk buchse

ook als ik in hbase kijk, zijn het losse delen.

weet niet of dit voor elke vectra C geldt, heb een willekeurige gepakt.

Volgens mij is dat helaas zo ja. Zit zelf ook naar een preventieve oplossing te zoeken maar kom ze alleen maar in 1 geheel tegen. Al hoe wel ik wel denk dat ze er gewoon ingeperst zitten...

Ook mijn Duitse handboek verschaft niet echt duidelijkheid anders dan dat ze bestaat uit een draagarm welke met rubbers uitgerust zijn:hmmz

Je zou bj de VOD kunnen vragen (tip het magazijn) of je de uitdraai van de onderdelen blad mag hebben. Daar staat precies op beschreven uit welke onderdelen ze bestaat en of ze los te krijgen zijn. Ik gaat eerdaags ook weer langs mijn vod om dat op te vragen. Heb namelijk best wel wat gebonk rechtsachter als ik weer eens door zo een goed onderhouden stuk wegdek rijd hier in de gemeente Utrecht:o

Safe driving Jurgen

zal v.d. week maar eens een telefoontje plegen naar de vod of het werkelijk alleen per set vervangen kan worden en wat het daar gaat kosten bij de universele bovag garage moest ik +/- 250 euries neerleggen

zal v.d. week maar eens een telefoontje plegen naar de vod of het werkelijk alleen per set vervangen kan worden en wat het daar gaat kosten bij de universele bovag garage moest ik +/- 250 euries neerleggen

Terug
Naar boven