• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

drag fail

soepkiepe

Forumbewoner
zo te horen weet het hij verschil tussen het rempedaal en het gaspedaal nog niet echt zo goed ;)

[youtube:1aip5spk]

had em al gezien van de week, maar dan ben je toch kk stom... de ene moet er gewoon niet zo achter gaan staan, en de ander... tja.. daar maak ik gewoon geen woorden vuil aan :jerry

Als ik zo op de weg meemaak is dit een beetje de standaard voertuig kennis / beheersing van veel VAG rijders..

Wel een Flink stomme actie...

Sorry hoor die Honda had daar niks te zoeken. de eigenaar van de polo zal het wel vaker gedaan hebben maar dan zonder Honda op de startstrip :jerry

Zucht.. lullig maar ondanks dat die Honda daar misschien niet handig staat had je allang moeten zien dat hij daar was. Gewoon de pedalen door elkaar gehaald volgens mij :')

Te grote Schoenen aan, trap je bij zo'n lief klein VWtje al gauw 3 pedalen te gelijk in.. (doe maar eens werkschoenen in een Corsa-A als je die werkschoenen niet gewend ben)

Willem

Ik doe ook aan dragracen en rij ook met werkschoenen in een corsa A met originele pedalen.

Dat gaat prima, als je het gewend bent.

Bij de organisatie waar ik rij, mag je 1 burnout maken in een vooruitgaande beweging.

Dan ontstaan er niet van deze situaties.

Terug
Naar boven