• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dringend gezocht remgeleiderbussen astra g opc

hey mensen vriend van me heeft een probleempje :)

hij heeft een van de remgeleiderbussen waar de remklauw over heen schuift van zijn astra g opc 1

overgedraaid met een bolloneuse

weet er iemand waar we deze geleiders nieuw kunnen krijgen want hij heeft hem elke dag nodig voor zijn werk en nu kan hij dus niet rijden

alvast bedankt

damn was dus inderdaad ook wat wij dachten

daar kosten ze 18 euro het stuk dusja x4 komt het al redelijk kostelijk uit e :)

maarja zit niks anders op dan e :)

damn was dus inderdaad ook wat wij dachten

daar kosten ze 18 euro het stuk dusja x4 komt het al redelijk kostelijk uit e :)

maarja zit niks anders op dan e :)

Van de sloop halen kan natuurlijk ook, maar da's ook al gauw een tijdrovende/kostbare zaak.... Je moet ze daar maar net vinden heh...

Van de sloop halen kan natuurlijk ook, maar da's ook al gauw een tijdrovende/kostbare zaak.... Je moet ze daar maar net vinden heh...

Ah ok sorry.. Ik heb nog een setje nieuwe liggen van ATE klauwen van 288mm turbo remmen, weet niet of die identiek zijn?

Ah ok sorry.. Ik heb nog een setje nieuwe liggen van ATE klauwen van 288mm turbo remmen, weet niet of die identiek zijn?

Wil ze wel opmeten voor je. Alleen het schroefdraad is lastig te meten, zit geloof ik net boven M6, maar is ook geen M8... Uiteraard om te voorkomen dat mensen er ongeschikt materiaal voor pakken....

Terug
Naar boven