• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dumpvalve c20let

Robke1974

Post weinig
hoi, ik zou namelijk zelf een bailys dumpvalve willen plaatsen op mijn calibra turbo, weet dat het niet moeilijk is maar wil het toch goed doen, heeft iemand hier een schematje of dergelijks hoe deze goed dient te gebeuren ?

alvast bedankt ;) grtzz Rob

de DV zo dicht mogelijk bij de gasklep en een drukslang vanaf een vertakking bij de brandstofdrukregelaar pakken

hey, ik heb zo een origineel vergroot inlaatstuk van eds waar hij op komt gemonteerd, dus lekker kortbij ;)

maar waar moet juist het t-stukje en terugslagklepje komen voor het slangetje van de dv ? sorry ben <wat stom haha ;)

en de orig. dv word deze dan autom. uitgeschakeld ?

grtzz..

orginele dumpvalve moet je afdoppen of een schroefje in draaien zodat die niet meer open kan!

anders krijg je psst psst 2x, en dan klinkt niet :jerry

ik heb de orriginele altijd aangesloten gelaten

als je dan rustig rijd hoor je m amper afblazen, je gaat m dan pas horen bij wat meer boost

hey ja idd op de site van eds heb ik het gevonden waarvoor dank ;)

volgens dat ik kan zien word de originele dv afgesloten door er een

terugslagventieltje tussen te plaatsen. is dus niet zo moeilijk volgens mij :-p

hopelijk gaat ie snel pshhh-ten haha

Terug
Naar boven