• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Dutchbase: Vectra GTS

Hoi allemaal. Ook even voorstellen hier, mijn naam is Patrick. Rijd al jaren Opel en heb een Vectra GTS sinds kort. Het is een 2.2 liter automaat, in de kleur Oyster.

Originele staat en de virtuele plannen in 1 beeld gevangen:

img1454985686.jpeg

Reeds gerealiseerd:

* Chrome deurgrepen

* Signum mistlampcovers

* Irmscher grill

Op het verlanglijstje staan:

* Led achterlichten

* Verlaging

* Zomerwielen van vorige auto overzetten (na winter)

* Carbon dakfolie

* Ruiten tinten

Ik heb een vraag:

Is er iemand hier die DEVIL EYES op een Vectra C heeft gemonteerd? (Station, Sedan of op een GTS). Gaarne reactie met foto's en ervaringen...

Heb ook nog een KNIGHT RIDER LED-STRIP (50 cm) liggen, dus als iemand daar creatieve ideeën of in/opbouwlocaties voor heeft: ik houd me aanbevolen! Achter de grill inbouwen kan, maar dan zijn er circa 3 verticale roosterstijltjes zichtbaar, weet niet of het effect dan nog even mooi is.

Veel rijplezier allemaal !

Terug
Naar boven