Hoi allemaal. Ook even voorstellen hier, mijn naam is Patrick. Rijd al jaren Opel en heb een Vectra GTS sinds kort. Het is een 2.2 liter automaat, in de kleur Oyster.
Originele staat en de virtuele plannen in 1 beeld gevangen:
Reeds gerealiseerd:
* Chrome deurgrepen
* Signum mistlampcovers
* Irmscher grill
Op het verlanglijstje staan:
* Led achterlichten
* Verlaging
* Zomerwielen van vorige auto overzetten (na winter)
* Carbon dakfolie
* Ruiten tinten
Ik heb een vraag:
Is er iemand hier die DEVIL EYES op een Vectra C heeft gemonteerd? (Station, Sedan of op een GTS). Gaarne reactie met foto's en ervaringen...
Heb ook nog een KNIGHT RIDER LED-STRIP (50 cm) liggen, dus als iemand daar creatieve ideeën of in/opbouwlocaties voor heeft: ik houd me aanbevolen! Achter de grill inbouwen kan, maar dan zijn er circa 3 verticale roosterstijltjes zichtbaar, weet niet of het effect dan nog even mooi is.
Veel rijplezier allemaal !
Originele staat en de virtuele plannen in 1 beeld gevangen:
Reeds gerealiseerd:
* Chrome deurgrepen
* Signum mistlampcovers
* Irmscher grill
Op het verlanglijstje staan:
* Led achterlichten
* Verlaging
* Zomerwielen van vorige auto overzetten (na winter)
* Carbon dakfolie
* Ruiten tinten
Ik heb een vraag:
Is er iemand hier die DEVIL EYES op een Vectra C heeft gemonteerd? (Station, Sedan of op een GTS). Gaarne reactie met foto's en ervaringen...
Heb ook nog een KNIGHT RIDER LED-STRIP (50 cm) liggen, dus als iemand daar creatieve ideeën of in/opbouwlocaties voor heeft: ik houd me aanbevolen! Achter de grill inbouwen kan, maar dan zijn er circa 3 verticale roosterstijltjes zichtbaar, weet niet of het effect dan nog even mooi is.
Veel rijplezier allemaal !