• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

dvd 90 navi bluetooth

botssiee

Post weinig
EDIT: NIEUWE VRAGEN :)

1. Weet iemand hoe je de verlichting zo kan zetten dan hij altijd op nachtmodus staat? (dus ook zonder lampen aan)

2.Bij een car-electronics bedrijf zeiden ze dat het mogelijk is om een aanpassing erop te maken zodat je er een USB stick met muziek op aan kan sluiten, maar dat was vrij prijzig.

Aangezien ik zelf vrij handig ben wou ik het graag zelf doen, maar weet iemand hoe?

Laatste vraagje, Kun je ook op een of andere manier je snelheid via de navigatie gps op het schermpje krijgen?

Weet iemand of je je gsm op een bepaalde manier moet instellen om je contact lijst op je auto display te krijgen?

Ik krijg het met alle 2 me gsm's niet voor elkaar, terwijl hij hem bij mijn vader z'n (simpele) gsm meteen overneemt. :hmmz

ja je moet je gsm geheugen op externe sim modus instellen anders kan de carkit je gegevens in je telefoon geheugen niet zien.

Het probleem is dat dit bij iedere telefoon net weer iets anders is dus zul je even in je handleiding van je telefoon moeten kijken hoe je dit moet instellen.

Ik weet dat je bij nokia het kan vinden bij instrumenten en dan bij bluetooth instellingen.

Wil dit alles niet lukken dan kun je ook nog alles opslaan op je simkaart zelf dan zal de carkit het ook zien.

Succes.

ja je moet je gsm geheugen op externe sim modus instellen anders kan de carkit je gegevens in je telefoon geheugen niet zien.

Het probleem is dat dit bij iedere telefoon net weer iets anders is dus zul je even in je handleiding van je telefoon moeten kijken hoe je dit moet instellen.

Ik weet dat je bij nokia het kan vinden bij instrumenten en dan bij bluetooth instellingen.

Wil dit alles niet lukken dan kun je ook nog alles opslaan op je simkaart zelf dan zal de carkit het ook zien.

Succes.

bij mij geeft hij de contacten alleen weer als ik de op de telefoon weiger de contacten te synchroniseren. Lekker logisch weer. Dit is overigens met een android toestel.

bij mij geeft hij de contacten alleen weer als ik de op de telefoon weiger de contacten te synchroniseren. Lekker logisch weer. Dit is overigens met een android toestel.

Ja ik had hier voor een nokia (n82) en nu weer een nieuwe sins vrijdag (n8), maar ik krijg ze alle 2 niet aan de praat.

Ofja hij ziet ze wel en kan wel bellen en gebeld worden, mar de contact lijst wil hij niet overnemen.

Ik heb sim modus aan staan, maar werkt ook niet. Heb ook alles op de sim kaart staan, ook nog een paar keer alles verwijdert van me radio en weer opnieuw geaccepteert, maar blijkt allemaal niet te werken.

Mijn vader heeft een simpele samsung en die neemt hij meteen over. :swear

Ja ik had hier voor een nokia (n82) en nu weer een nieuwe sins vrijdag (n8), maar ik krijg ze alle 2 niet aan de praat.

Ofja hij ziet ze wel en kan wel bellen en gebeld worden, mar de contact lijst wil hij niet overnemen.

Ik heb sim modus aan staan, maar werkt ook niet. Heb ook alles op de sim kaart staan, ook nog een paar keer alles verwijdert van me radio en weer opnieuw geaccepteert, maar blijkt allemaal niet te werken.

Mijn vader heeft een simpele samsung en die neemt hij meteen over. :swear

Heey,

Je moet je software updaten. Ik heb een parrot (2009) en die werkte niet met mijn Nokia E72.

Dit moet helpen, alleen opel geeft heel slecht en erg laat updates!

Groeten

Chris_T_ian

:cool:

Heey,

Je moet je software updaten. Ik heb een parrot (2009) en die werkte niet met mijn Nokia E72.

Dit moet helpen, alleen opel geeft heel slecht en erg laat updates!

Groeten

Chris_T_ian

:cool:

De standaard bluetooth is bagger van Opel. Mijn ouders hebben een Antara van 2007. De enige telefoon die er verbinding mee kan maken hier thuis is het antieke apparaat van mijn vader. Lijkt wel of alle toestellen van de laatste 2 jaar niet werken met de bluetooth....

De standaard bluetooth is bagger van Opel. Mijn ouders hebben een Antara van 2007. De enige telefoon die er verbinding mee kan maken hier thuis is het antieke apparaat van mijn vader. Lijkt wel of alle toestellen van de laatste 2 jaar niet werken met de bluetooth....

Onzin!!!

Bluetooth van Opel werkt prima!

Ik heb zelf ook de UHP4.

Mijn 2 telefoons werken er perfect op.

HTC HD2, HTC Hero, HTC Desire, Sonyericsosns, Samsungs, Iphones, Prima!

Alleen lopen bepaalde Nokia's wel eens te etteren.

En vergeet niet dat de nieuwste software op de UHP moet maar VOORAL ook op de telefoon!!!

En dat laatste vergeet men nog wel eens!

Onzin!!!

Bluetooth van Opel werkt prima!

Ik heb zelf ook de UHP4.

Mijn 2 telefoons werken er perfect op.

HTC HD2, HTC Hero, HTC Desire, Sonyericsosns, Samsungs, Iphones, Prima!

Alleen lopen bepaalde Nokia's wel eens te etteren.

En vergeet niet dat de nieuwste software op de UHP moet maar VOORAL ook op de telefoon!!!

En dat laatste vergeet men nog wel eens!

[rquote=1839300&tid=136913&author=Klanderman]De standaard bluetooth is bagger van Opel. Mijn ouders hebben een Antara van 2007. De enige telefoon die er verbinding mee kan maken hier thuis is het antieke apparaat van mijn vader. Lijkt wel of alle toestellen van de laatste 2 jaar niet werken met de bluetooth....[/rquote]

Ben het totaal niet met je eens.

Ik heb het er zelf inzitten en het werkt bij mij super met een Iphone 4.

Terug
Naar boven