• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

DVD800 update 2018 MY2009

Hallo,

Voor mijn insignia uit 2009 ben ik op zoek gegaan naar de meest recente update voor mijn navigatie (DVD800). Nu kom ik op marktplaats een verkoper (De Geodeet) tegen die claimt een versie van 2018 te kunnen leveren. Ik kom echter nergens anders tegen dat er een versie 2018 is. Hebben jullie ervaring met deze verkoper? Weten jullie of er inderdaad een nieuwe versie is?

Ik hoor graag van jullie!

Ik heb momenteel ook een opel insignia van 2009 in mijn bezit en ga binnenkort op reis vertrekken en moet ook nodig mijn Navigatie updaten ben dan ook op zoek gegaan naar update mogelijkheden heb op Amazon.de gezien dat men update schijven aanbied van 2016 voor 70€ en de schijf van 2017 voor 80€ maar nergens iets gevonden over de schijf voor 2018.

Ik heb de kaarten 2017 voor de dvd800 van een insignia 2009. Werken prima.

ik heb de dvd gehaald op voorwaarde deze eerst te testen :bye: als tip misschien.

[quote quote=18360650]Ik heb die liggen, alleen nog niet getest…[/quote]

Heb je deze al getest? En zou je eventueel eens willen bekijken of de buitenring parkstad (=N300) al erin zit? Ringweg tussen Nuth en Kerkrade,

En heeft iemand ook een idee of er nog een 2019 versie voor de dvd800 wordt gemaakt? Ik rij momenteel met de 2016 versie en die bevalt goed.

Goedemiddag

Ik heb sinds kort een Opel astra J 1.6 turbo uit april 2010. Nu kan ik mijn telefoon niet koppelen via USB om muziek te luisteren op de DVD800. Nu begreep van dit Opel-forum dat ik waarschijnlijk een update nodig heb. Zou iemand mij daar wat meer over kunnen vertellen en eventueel kunnen helpen tegen vergoeding.

Mvg wilco

Terug
Naar boven