• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Eau Rouge stelt zich voor, Corsa D coureur!

Hallo allemaal,

Mijn naam is Ruben, op dit forum aangemeld onder de naam Eau Rouge. Ik woon in Noord- Holland en rijd momenteel rond in een burgerlijke Opel Corsa van het bouwjaar 2009. Momenteel is hij net als bijna alle andere Corsa's compleet standaard op de radio/navigatie na. De bedoeling is wel om de auto iets aan te gaan passen bijvoorbeeld de velgen zwart laten poedercoaten, auto verlagen d.m.v. een schroefset, emblemen verwijderen en wie weet wat er in de tussentijd allemaal nog meer word verzonnen.

Mijn vorige was een Subaru Impreza GT Turbo met uiteindelijk een goede 340PK, motorrevisie, versnellingsbakrevisie, nieuwe banden.. Eigenlijk was dat ding motorisch weer als nieuw. Helaas werd het ook tijd om het huis uit te gaan en ondertussen rijd ik meer dan 20.000km in een jaar dus dan is 1 op 6 rijden geen optie meer. Auto verkocht voor een goede prijs en even later stond er al snel een Opel Corsa voor de deur. Redelijk nieuw, van een ouder stel geweest en nog geen 35.000km gereden in 4 jaar tijd. Na een week werd de CD30 vervangen voor een S100 radio/navigatiesysteem. Geluid komt iets beter tot zijn recht maar daar zal nog meer aan veranderen. Ik heb trouwens ook nog een BMW E36 316i (1.9 motor) in concoursstaat waar ik af en toe mee rijd, kilometerstand na 15 jaar is 40.000km.

Groet!

Eau Rouge

mtxd1h.jpg

2nb5ych.jpg

2h3q4nd.jpg

2h3mzwz.jpg

2r56eqp.jpg

aw6ex1.jpg

Terug
Naar boven