• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Een andere kant op...

Hallo allen, mijn naam is Elwin Molenaar en ben 38. Kom eigenlijk uit de luchtgekoelde VW hoek maar ben die "scene" een beetje zat aangezien men vindt dat er een flink prijskaartje aan een soort lifestyle hoort te hangen. Ik heb op dit moment helaas geen luchtgekoelde VW meer, ik had wel een kever uit 1968 maar die heb ik moeten verkopen aangezien we weer terug naar Nederland gingen verhuizen en er was een beetje te veel werk aan om dat voor die tijd af te krijgen.

Dus ik was eigenlijk opzoek naar iets anders en zag laatst in het dorp (Dieren, tussen Arnhem en Zutphen) een mooie Opel Rekord C staan en was wel een beetje verkocht. Maar ja ben nu een beetje benieuwd voor hoeveel zo'n Rokord C weg gaat. Voor mij hoeft zo'n auto niet perfect in de lak te zitten en het interieur mag ook best wel een opknapbeurtje nodig hebben, zolang de auto maar hard is en de motor goed is.

Ik ben dus een nieuweling in de Opel wereld en heb ook nooit echt op oude opels gelet maar ik moet zeggen dat ik toch flink wat gemist heb.

Meer vragen zullen wel volgen als we het geld hebben om te sparen en daadwerkelijk rond kunnen kijken (tja ik begin altijd veels te vroeg met kijken, vind mijn vrouw dan, ik zelf niet eigenlijk) ;)

Moet zeggen heb altijd de neiging ombij zo'n voorstel topic om dan met "mijn naam is Elwin Molenaar en ik doe Donald Duck na" te beginnen... Voor de mensen die Wordt Vervolgd nog van de TV kennen :thumb

Terug
Naar boven