• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Een vraag m.b.t. Mantzel

Hallo allemaal,

ik wist niet zo goed in welk gedeelte ik het neer moest zetten, dus daarom staat het onder "algemeen".

Mijn broer heeft een Kadett C GTE met een M27 mantzel motor in het vooronder. Zijn GTE is helemaal wit (was ooit een Unicolor GTE in het rood) en hij is bezig het "periode-correct" maken van z'n auto. Zo moet de auto voorzien worden van Exip velgen omdat deze door Mantzel werden aangeboden in de catalogus voor de C Kadett, ook is de kadett van Mantzel zelf, foto onderaan bijgevoegd, voorzien van een raam-streamer.

Ik ben zelf een fanatiek photoshop/illustrator gebruiker en ik wil dus deze raamstreamer voor mijn broer gaan namaken zodat z'n GTE iets minder anoniem wordt.

Nu is het vinden van foto's van het logo echt een drama, ze zijn te klein, scheef of gewoon niet te vinden. Nu komen hopelijk jullie in actie...

Zou iemand, die bijvoorbeeld een inlaatspruitstuk van Mantzel op z'n corsa o.i.d. heeft een rechte foto van het logo kunnen maken. aan de hand van een foto kan ik een realistische print maken van het logo en deze gebruiken voor de raam-streamer.

als ik het logo af heb wil ik hem uiteraard ook wel delen zodat jullie er ook een sticker van kunnen laten maken(ik neem aan dat je toch trots mag zijn op je mantzel onderdelen want zoveel zijn er ook niet van :p )

Gaat om deze raamstreamer

647_Urlaub_Schweiz_2008_204.jpg

535_Kadett1.jpg

Terug
Naar boven