fotos zeggen genoeg...
ik ben er nogal kapot van,
119.000 gelopen, niks geen instap schade, en wat mischien nog wel het belangrijkste is...
helemaal GEEN roest, zelfs niet eens een spatje of een plekje of wat dan ook maar
(vond dit zelf ook al erg uniek..) aangezien deze autos wel willen roesten,
hij was erg goed behandeld vroeger met anti roest..
ik heb een boom geraakt, daarna naar de andere kant geketst, over de kop
geheel ondersteboven in de sloot, (ook geheel onderwater..) kon er maar kwalijk op tijd uitkomen,
was helemaal alleen kon niemand bellen, telefoon was wel overleden, ik gelukkig niet...
en moest met -4 nog even 8 km lopen met mijn drijfnatte kleding, brrr maar we hebben het over geleeft

steek as is gewoon uit de versnellingsbak gerukt... motor heb ik zelf gedemonteerd...
hier wat fotos hoe hij was..

eeuwig zonde maarja het is al gebeurd
ik ben er nogal kapot van,
119.000 gelopen, niks geen instap schade, en wat mischien nog wel het belangrijkste is...
helemaal GEEN roest, zelfs niet eens een spatje of een plekje of wat dan ook maar
(vond dit zelf ook al erg uniek..) aangezien deze autos wel willen roesten,
hij was erg goed behandeld vroeger met anti roest..
ik heb een boom geraakt, daarna naar de andere kant geketst, over de kop
geheel ondersteboven in de sloot, (ook geheel onderwater..) kon er maar kwalijk op tijd uitkomen,
was helemaal alleen kon niemand bellen, telefoon was wel overleden, ik gelukkig niet...
en moest met -4 nog even 8 km lopen met mijn drijfnatte kleding, brrr maar we hebben het over geleeft

steek as is gewoon uit de versnellingsbak gerukt... motor heb ik zelf gedemonteerd...
hier wat fotos hoe hij was..

eeuwig zonde maarja het is al gebeurd