• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

eindelijk een foto bij mijn profiel

hanskadett

Post veel
:D nou betse det rijders na lang kloten is het eindelijk gelukt mij een foto bij mijn profiel te zetten stiekem zou ik wel willen waten wat andere van mijn kadett vinden:D

goed man:thumbup

zo op de foto is het een dikke dett:)

maarrrrrr dan willen we natuurlijk ook grote foto's zien van je dett;):P

ok zou ik graag doen maar ben niet zo een pc goeroe dus heb je een tip hoe ik dat flik dit heeft me al tijd gekost en kopzorgen:hmmz:hmmz

op deze site kun je foto,s uploaden : http://www.imageshack.us/

dan klik je op browse (bladeren)

dan kies je de foto.

dan pak je het formaat ( fot websites and e mail)

en dan klik je op upload.

dan op de volgende pagina moet je van de onderste 3 links.

de bovenste ( eerste link) Hotlink for forums (1)

kopieren en plakken.

en klaar is kees.

post dan ook gelijk 2 foto,s van die kadetts van je vrienden:thumbup

ben nog even aan het zoeken voor die foto's van mijn vrienden een is op het moment al 5 jaar geschorst (de witte) omdat hij pas weer de weg op komt als hij oldtimer is en de ander heeft een zwakte hij is duitser wel toffe gast leren kennen op motorshow essen

dank dank moet wel zeggen de mijne die zilvere staat ook al een tijdje geschorst staat netjes droog en warm te wachten op 28-1-2011 dan is hij oldtimer dan weer een nieuw laklaagje en bolle met die hap:afro

origineel gepost door vincent23

ik zeg 3 nette dettjes :)

:thumbup

gr vinc

daar sluit ik me hellemaal bij aan TOP!! :thumbup

wielkasten achter zijn inmiddels vervangen voor de voorspatborden zodat ik ronde spatborden heb en meteen 7 cm getrokken per kant met een set 9 duims er onder

helaas niet ik ben na de verhuizinging zo goed als alle foto's kwijt geraakt maar zodra hij weer de weg op komt wil ik hem weer opnieuw laten spuiten daar gaan uiteraard wederom een heel stel foto's van gemaakt worden

Terug
Naar boven