• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

eindelijk heb ik hem

dudie-c20ne

Post weinig
eindelijk heb ik gevonden en vandaag binnen gekregen wat ik al lange tijd zocht.

na eerst al in het bezit te zijn van een hellarefelctorplaat, ben ik nu de gelukkige eigenaar van een echte irmscher reflectorplaat.

strakkies ff oppoetsen en dan monteren.

d23d8e23-b1b4-46b3-936d-831a8ca6c83.jpg

tevens staat nu de hella plaat te koop onder spoilers, uitbouwsets en specialparts in het te koop gedeelte.

grtz bjorn

origineel gepost door 1llusion

Veel plezier ermee.

En welkom bij de Elite LOL

dank je haha.

heb deze voor €40,- gekocht. gelukkig wist de beste man niet wat deze platen normaal zo`n beetje waard zijn.

grtz bjorn

Jij hebt deze van die dude op Marktplaats?

iig ik was een tijdje ook opzoek naar zo iets maar die gozer zei dat hij minimaal 200 wilde... Nja ik had het er niet voor over dus is nooit iets geworden..

Je gaat toch wel foto's schieten voor ons he als hij er eenmaal op zit..

origineel gepost door satiesz

Jij hebt deze van die dude op Marktplaats?

iig ik was een tijdje ook opzoek naar zo iets maar die gozer zei dat hij minimaal 200 wilde... Nja ik had het er niet voor over dus is nooit iets geworden..

Je gaat toch wel foto's schieten voor ons he als hij er eenmaal op zit..

zal zeker foto`s schieten voor jullie...welke dude bedoel je???

ik heb hem van deze man:

grtz bjorn

ja, de hella is redelijk plat, wel passend bij de achterlichten.

De Irmscher valt ook over je kentekenverlichting, en je lampjes+units komen in de plaat te zitten.

Enige wat goed moet zitten is je bumper, anders krijg je een grote kier tussen de plaat en bumper.

Blijft mooi zo'n plaat! En je hebt een heel net prijsje betaald!

Heb em ook:

DSC02289.JPG

En dit is een hella of rieger uitvoering:

Plaatdemo.jpg

Die krengen zijn geverfd van achter en dat verkleurd dus lekker en bladdert dus ook nog mooi af.

Even een vergelijk:

DSC02271.JPG

Kortom de Irmscher is veel mooier en van het zelfde materiaal als de achterlichten, echter wel een halve centimeter te smal...:(

En wat betreft de hoogte ten aanzien van de achterbumper, hij sluit net niet aan, maar er zaten (bij de mijne) flapjes bij om de kabeltjes van de kentekenplaat lampjes te maskeren.

origineel gepost door 2slow

Blijft mooi zo'n plaat! En je hebt een heel net prijsje betaald!

Heb em ook:

DSC02289.JPG

En dit is een hella of rieger uitvoering:

Plaatdemo.jpg

Die krengen zijn geverfd van achter en dat verkleurd dus lekker en bladdert dus ook nog mooi af.

Even een vergelijk:

DSC02271.JPG

Kortom de Irmscher is veel mooier en van het zelfde materiaal als de achterlichten, echter wel een halve centimeter te smal...:(

En wat betreft de hoogte ten aanzien van de achterbumper, hij sluit net niet aan, maar er zaten (bij de mijne) flapjes bij om de kabeltjes van de kentekenplaat lampjes te maskeren.

de flapjes zaten e rbij mij ook op maar waren pureus en lieten los bij het schoonmaken. nu gaat ik over de gehele langte van de plaat zelf een afsluitrubbertje maken zodat alles weer netjes afsluit.

ps: toch zag mijn hella plaat er qua kleur nog niet beroerd uit.

grtz bjorn

origineel gepost door corres

ieders smaak maar vin origineel toch mooier staan

maarja zelfde als de body kits vin ik ook niks

vin de originele calibralijn toch het allermooist

maart goed gelukkig niet iedereen anders reden we allemaal in de zelfde rond haha

Volledig mee eens, een calibra mag je niks aan veranderen, maar inderdaad goed dat smaken verschillen anders zou het ééntonig worden. hihi :jerry

Terug
Naar boven