• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

eindelijk is me ascona b 2.0e sport (r) klaar nieuwe foto's

ganjaboy

Post weinig
na een revisie van bijna een jaar is hij dan eindelijk bijna klaar

img1376082194.jpeg

sinds vorige week is mijn gereviseerde 2.0e motorblok terug en hangt hij weer in de ascona

heb er meteen een scherpe nokkenas in laten zetten

groep a uitlaat eronder gezet

hij trekt als een beest nu de ascona laat de audi tt quattro van me moeder stof happen :jerry

woensdag gaan we er testrit meemaken en beginnen met het inrijden van de motor :D

dus lekker rustig aan cruise en mag niet boven de 3000toeren komen de eerste 1000 tot 1500km :( net het toerental dat de motor begint te trekken :(

hierbij wat :kewlpics kwaliteit zal wel niet alles zijn ze zijn gemaakt met me blackberry :jerry

img1459176677.jpeg

img1459177052.jpeg

img1459177821.jpeg

de hond wou niet bij de auto weg is dol op de ascona :jerry

img1459178085.jpeg

img1459177546.jpeg

img1459176900.jpeg

nu moet ik alleen nog flink gaan poetsen alles zit onder de olie door het stellen van de kleppen :( vettigheid

woensdag nieuwe foto's buiten de loods

meer foto's staan op me hyves

http://ganjaboy1.hyves.nl/album/51145900/Opel_Ascona_B_2_0E_Sport_restauratie/wM0HhA2z/" onclick="window.open(this.href);return false;

Terug
Naar boven