• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Eindelijk stilte!!

Vinci

Forumbewoner
Heb vandaag een setje deurrubbers op mijn Kadett deuren geplakt van een auto die ik op de sloop zag staan. Van die rubbers die de kieren rond de deuren afsluiten, zoals bij veel modernere auto's. En hij is STIL!!...... STIL!!......, vooral op de snelweg! Ik hoor alleen de motor nog grommen, en mijn audio in alle pracht en detail! Nagenoeg alle windsuisingen zijn verdwenen!

Een absolute aanrader!

Moet het nog hier en daar beter afwerken, het was meer even als experiment, maar het smaakt naar meer!! Zal er zodra ik even de mogelijkheid heb wat fotootjes van schieten en posten....

Hier wat foto's die ik effe gauw heb genomen vandaag...

4G1Hs.jpg

XE81Q.jpg

O0grV.jpg

Helemaal top!!!!

Ik denk dat ik dubbelglas erin ga zetten.Nog stiller!!!!!!!!!

Waar heb jij die rubbers vandaan?(als ik het vragen mag)

Ben er gisteren dik 400 km mee gaan rijden en kwam verbazingwekkend fris de auto uit stappen, wat een heerlijkheid!

Ben van plan om nog wat naadjes te lijf te gaan met plak rubbers, die kan je gewoon bestellen op de rol en heeft een D vormige doorsnede. Daar heb ik al wat extra stukken mee gedaan, onder andere bij de achter deuren....

Deze rubbers komen van een Mercedes W168 A klasse. Hou er alleen wel even rekening mee dat ze nu al bij mijn 5 deurs Kadett een klein stukje te kort komen, die ga ik er nog aan plakken, maar bij een 3 deurs is het maar de vraag of/hoe ze passen...

Terug
Naar boven