• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Eindelijk!!!!! Xenon Astra G

Woutje_opel

Post weinig
Hea hea!!

Het is dan toch zover gekomen!

Heb vandaag EINDELIJK mijn xenon ingebouwd!!!

Aangezien mijn auto nog geen 30 duizend km heeft gelopen en toch graag xenon wou,

Heb ik ervoor gekozen om alles origineel te kopen, en hier dus even de tijd voor genomen omdat de delen behoorlijk duur zijn.

Heb originele units, ballasten, lampen en starters gekocht. ( geen automatische hoogte verstelling en sproeiers)

Wou de kabelboom ook origineel houden dus heb gezocht en gezocht naar connectoren, maar ben toch met fittingen gaan stoeien en zelf een kabelboom kunnen maken!

Hieronder het resultaat.

Ook gelijk een OPC 1 lip gemonteerd!

Greetzz Wout

27082011211.jpg

27082011213.jpg

27082011214.jpg

27082011215.jpg

27082011216.jpg

Terug
Naar boven