• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Electirsche ramen op welke versies?

wagnas

Post vaak
Ik ben aan het rondkijken voor een Vectra C (waaeschijnlijk de update versie met de grotere koplampen), maar vroeg me af welke uitvoeringen ook electrische ramen achter hebben.

Had verwacht dat dit wel standaard zou zijn op alle Vectra's maar dat blijkt niet zo te zijn.

Ismoeilijk te zeggen want er zijn ook kale uitvoeringen die het ,door de koper, als optie er op hebben laten zetten.

De cosmo heeft het wel als standaard.

origineel gepost door speaker

Ismoeilijk te zeggen want er zijn ook kale uitvoeringen die het ,door de koper, als optie er op hebben laten zetten.

De cosmo heeft het wel als standaard.

Mee eens Peter.

Zelf heb ik een C1 Elegance en daar zijn de achterramen electrisch te bedienen.

Greetz Roel met een C.

kijk eens op autoweek.nl en vergelijk eens een aantal uitvoeringen van de Vectra C met elkaar.

die hebben ook een lijstje uitrusting waar elec ramen tussen staan.

Idd, even op autoweek kijken.

Valt me inderdaad op dat weinig versies het hebben. Voor de C1 weet ik niet precies, de C2 alleen de Cosmo, Executive (lease), temptation, temptation excellence. Dat was het volgens mij.

Je gebruikt het weinig, maar geeft toch wel een luxer gevoel als zo'n lelijke zwengel aan de deur!

Terug
Naar boven