sneuper2000
Lid
Hallo,
Ik rijd met enige genoegen vectra gts 2.0 bj 2004. km stand: 216000.
Nu doet het volgende probleem zich voor;Tijdens rijden valt de ventilator regelmatig uit,
valt de stuurbekrachtiging zomaar uit(oranje storings lampje brand op display)
gaat het oranje lampje van esp en abs branden...en later de rode accu lampje.
Als ik de auto dan weg zet en later wil starten doet ie niks(hoor wel het start relair klikken,)
en hoor je kort het alarm bij het omdraaien van de contact sleutel.
even later liep ie wel(slecht)en bleef het accu lampje branden(rood)tot dat de accu leeg was.
Van de week een nieuwe accu geplaatst voor de zekerheid maar deze problemen blijven terug komen.
Wel geeft de vectra al enige tijd bij het starten een foutmelding dat het alarm dient na gekeken worden...
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?(boord computer stuk?)voor de zekerheid ga ik de accu weer
opladen.
Vr GR Ronald van der Meer
Ik rijd met enige genoegen vectra gts 2.0 bj 2004. km stand: 216000.
Nu doet het volgende probleem zich voor;Tijdens rijden valt de ventilator regelmatig uit,
valt de stuurbekrachtiging zomaar uit(oranje storings lampje brand op display)
gaat het oranje lampje van esp en abs branden...en later de rode accu lampje.
Als ik de auto dan weg zet en later wil starten doet ie niks(hoor wel het start relair klikken,)
en hoor je kort het alarm bij het omdraaien van de contact sleutel.
even later liep ie wel(slecht)en bleef het accu lampje branden(rood)tot dat de accu leeg was.
Van de week een nieuwe accu geplaatst voor de zekerheid maar deze problemen blijven terug komen.
Wel geeft de vectra al enige tijd bij het starten een foutmelding dat het alarm dient na gekeken worden...
Heeft iemand een idee wat het kan zijn?(boord computer stuk?)voor de zekerheid ga ik de accu weer
opladen.
Vr GR Ronald van der Meer