• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Elektrisch verstelbare lampenschakelaar

Hallo,

Ik heb een opel corsa B en deze heeft elektrisch verstelbare lampen in hoogte. Maar ik wil dit eruit halen omdat ik nu lampen gekocht heb waar dat niet op zit. En om door de apk te kunnen moet dat eruit zijn en moet er een klepje overheen. weet iemand waar ik dit klepje kan kopen of heeft iemand zo'n klepje in de aanbieding voor mij ?

Groeten Pim

Corsa-B heeft een losse schakelaar voor de koplamphoogte regeling, moet je weten, gezien de foto.

Willem

Corsa-B heeft een losse schakelaar voor de koplamphoogte regeling, moet je weten, gezien de foto.

Willem

@wim-v6 wrote:Corsa-B heeft een losse schakelaar voor de koplamphoogte regeling, moet je weten, gezien de foto.

Willem

Ik denk dattie een compleet knoppenpaneeltje bedoelt. Mistlicht zit ook in dat paneeltje.

Heb je meteen wat reserve schakelaars, want de koplampschakelaar wil nog wel eens lam worden.

@wim-v6 wrote:Corsa-B heeft een losse schakelaar voor de koplamphoogte regeling, moet je weten, gezien de foto.

Willem

Ik denk dattie een compleet knoppenpaneeltje bedoelt. Mistlicht zit ook in dat paneeltje.

Heb je meteen wat reserve schakelaars, want de koplampschakelaar wil nog wel eens lam worden.

ik zou alleen de schakelaar wisselen, en de koplampschakelaar lam heb ik bij dit type lichtschakelaar nooit gehad, alleen bij een Vectra-b

Willem

ik zou alleen de schakelaar wisselen, en de koplampschakelaar lam heb ik bij dit type lichtschakelaar nooit gehad, alleen bij een Vectra-b

Willem

Terug
Naar boven