• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

En wie staat vandaag allemaal vast in de sneeuw?

Aapje

Post vaak
Al 3 keer vast gestaan vandaag, blij dat ik paar planken in de kofferbak heb liggen....

Want anders was ik niet los gekomen :D

Wie staat vandaag ook vast op een parkeerplaats? :P

vur de deur, te eigenwijs om geen winterbanden te kopen, nie gestrooid in de straat, kan nie wegkomme

lopen is gezond :)

vur de deur, te eigenwijs om geen winterbanden te kopen, nie gestrooid in de straat, kan nie wegkomme

lopen is gezond :)

wel ik heb geen winterbandje maar wel all syzoen bandjes en die doen het

toch wel aardig moet ik zeggen.

wil ik gelijk wat vragen,wie het weet mag het zeggen.

als hier bij wet ,net als in duitsland winterbanden verplicht zouden worden

mag je dan wel of niet met all syzoen bandjes rijden,die zouden dan ook

geschikt moeten zijn.

en hoe zit dat met deze banden in duitsland,mag dat dan wel of niet

anders zou dus een all syzoen band ook weer weg gegooid geld zijn.

vgr tonsr.

wel ik heb geen winterbandje maar wel all syzoen bandjes en die doen het

geschikt moeten zijn.

vgr tonsr.

zowel de astra station en de smart forfour doen het geweldig :P

heb me de bonken gelachen om die stink uhhh medelanders die met hun veel te dure, met niet eerlijk geld betaalde, mercedesjes en bmw's enz vast zaten in de sneeuw hahahaha.

langleve de achterwiel aandrijving :D:D

gr vinc

zowel de astra station en de smart forfour doen het geweldig :P

heb me de bonken gelachen om die stink uhhh medelanders die met hun veel te dure, met niet eerlijk geld betaalde, mercedesjes en bmw's enz vast zaten in de sneeuw hahahaha.

langleve de achterwiel aandrijving :D:D

gr vinc

[rquote=1822264&tid=138913&author=TonSR]wel ik heb geen winterbandje maar wel all syzoen bandjes en die doen het

geschikt moeten zijn.

vgr tonsr.[/rquote]

met all seasons banden mag je dan alleen rijden als er sneeuwvlokjes op staan zoals in duitsland

winter banden of

all seasons met sneeuwvlokje

anders bekeuring

groet michel

[rquote=1822264&tid=138913&author=TonSR]wel ik heb geen winterbandje maar wel all syzoen bandjes en die doen het

geschikt moeten zijn.

vgr tonsr.[/rquote]

met all seasons banden mag je dan alleen rijden als er sneeuwvlokjes op staan zoals in duitsland

winter banden of

all seasons met sneeuwvlokje

anders bekeuring

groet michel

heerlijk, ben ook nog niet vast kome te zitten met mijn 4x4 :D

[rquote=1822221&tid=138913&author=otdh]geen last van met mn 4x4 calibra ;)

maar met de astra kom ik soms moeilijk weg[/rquote]

heerlijk, ben ook nog niet vast kome te zitten met mijn 4x4 :D

[rquote=1822221&tid=138913&author=otdh]geen last van met mn 4x4 calibra ;)

maar met de astra kom ik soms moeilijk weg[/rquote]

Hah, al een paar keer een BMW moeten helpen om van z'n plek te duwen, tja, achterwiel aandrijving is met dit weer echt ruk! Had er laatst een die op een viaduct bij mij in de buurt voor me reed en ineens niet verder omhoog kwam, sterker nog hij gleed op me af naar beneden! Dus in mijn achteruit, godzijdank niemand achter me en toen hij tot stilstand kwam reed ik moeiteloos met mijn kadett 1987 langs die blinkende en glimmende ellendebak, je had die blik moeten zien van die vent! Lachen man!:P

Alleen vanochtend even met wegrijden, onze weg is geveegd, maar de sneeuw ligt in een dijkje langs de parkeerplaatsen, dus is lastig overheen te komen. Dus even een klein stukje naar voren geduwd naar en plekje zonder sneeuw waardoor ik een aanloopje kon nemen van een metertje en toen baggerde ik er zo overheen.... Je moet gewoon een beetje op gang blijven en dan is er weinig te vrezen. Maar ja, ik woon wel in Hilversum en het zout is hier op (zoals op TV te zien was), al het derde jaar op een rij. Ik denk dat de wethouders hier hun hoop hadden gevestigd op het broeikaseffect. Welk broeikaseffect trouwens????:angel Vind het overigens helemaal niet erg hoor zonder dat kutzout!!

Hah, al een paar keer een BMW moeten helpen om van z'n plek te duwen, tja, achterwiel aandrijving is met dit weer echt ruk! Had er laatst een die op een viaduct bij mij in de buurt voor me reed en ineens niet verder omhoog kwam, sterker nog hij gleed op me af naar beneden! Dus in mijn achteruit, godzijdank niemand achter me en toen hij tot stilstand kwam reed ik moeiteloos met mijn kadett 1987 langs die blinkende en glimmende ellendebak, je had die blik moeten zien van die vent! Lachen man!:P

Alleen vanochtend even met wegrijden, onze weg is geveegd, maar de sneeuw ligt in een dijkje langs de parkeerplaatsen, dus is lastig overheen te komen. Dus even een klein stukje naar voren geduwd naar en plekje zonder sneeuw waardoor ik een aanloopje kon nemen van een metertje en toen baggerde ik er zo overheen.... Je moet gewoon een beetje op gang blijven en dan is er weinig te vrezen. Maar ja, ik woon wel in Hilversum en het zout is hier op (zoals op TV te zien was), al het derde jaar op een rij. Ik denk dat de wethouders hier hun hoop hadden gevestigd op het broeikaseffect. Welk broeikaseffect trouwens????:angel Vind het overigens helemaal niet erg hoor zonder dat kutzout!!

nergens last van gehad vanmorgen toen ik het vrouwke wegbracht naar het werk omdat de bussen niet rijden.....

en dat op zomerbandjes :D:D

nergens last van gehad vanmorgen toen ik het vrouwke wegbracht naar het werk omdat de bussen niet rijden.....

en dat op zomerbandjes :D:D

Ik sta ook geregeld vast met de Corsa..

Dat komt omdat mijn auto nu ook een sneeuwschuif is..

Wel lache opzich..

Terug
Naar boven