• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

En wie staat vandaag allemaal vast in de sneeuw?

Ja ok als het te extreem word begin je niks met wat voor auto dan ook. Maar begon een beetje te lijken of elke bmw waardeloos in de sneeuw rijd. Maar winterbanden scheeld een hoop denk ik. Begrijp me verder niet verkeerd hoor.

Dat in de 2 weg rijden snap ik nog niet. De wielen willen eigenlijk harder draaien en je hebt geen vermogen. De 2e versnellingsbak van een 4x4 gaat ook halve snelheid draaien als je die inschakelt.

Dat in de 2 weg rijden snap ik nog niet. De wielen willen eigenlijk harder draaien en je hebt geen vermogen. De 2e versnellingsbak van een 4x4 gaat ook halve snelheid draaien als je die inschakelt.

[rquote=1822924&tid=138913&author=Jack-omegax3.0xe][rquote=1822594&tid=138913&author=GlennGSI]Heb ook nog nergens last van gehad met men Omega.[/rquote]

Hier wel kwam met de omie al niet meer van de plaats af.

Wat een hel met achter wiel aandrijving zonder winterbanden.

Auto staat inmidels al drie dagen stil.

Volgend jaar toch aan de winterbanden.

Gr Jack[/rquote]

Vorig jaar had ik voor het eerst winterbanden. Sindsdien wil ik echt niet meer zonder in de winter. Ik raad het je dus ook echt aan voor volgend jaar :P

Ook ik vorige week....

geen winterbanden...:hmmz, kwam een auto tegemoet bij ons in de polder en ging naast het spoor rijden.... kwam er niet meer terug in..

IMAG0377.jpg

IMAG0376.jpg

Stond net voor een boom stil, ging maar stapvoets...

Ze hebben mij eruit moeten slepen..

gisteren op een andere weg, lag geen sneeuw meer, alleen maar ijs.

Stond na een mooie 360 net voor de rand van een diepe sloot stil... Daarna stapvoets verder gereden..:hmmz

[rquote=1822924&tid=138913&author=Jack-omegax3.0xe][rquote=1822594&tid=138913&author=GlennGSI]Heb ook nog nergens last van gehad met men Omega.[/rquote]

Hier wel kwam met de omie al niet meer van de plaats af.

Wat een hel met achter wiel aandrijving zonder winterbanden.

Auto staat inmidels al drie dagen stil.

Volgend jaar toch aan de winterbanden.

Gr Jack[/rquote]

Vorig jaar had ik voor het eerst winterbanden. Sindsdien wil ik echt niet meer zonder in de winter. Ik raad het je dus ook echt aan voor volgend jaar :P

moest net op een smalle weg uitwijken voor een auto, net iets te diep in de 30 cm sneeuw/ijswal gereden die langs de weg lag.

had er denk ik zelf wel uit kunnen komen(was er bijna uit voor ik vastliep) maar er kwam al iemand aan met een TNT bus, dus hij had spanbanden mee, en heefd me er ff uit getrokken.

Ook ik vorige week....

geen winterbanden...:hmmz, kwam een auto tegemoet bij ons in de polder en ging naast het spoor rijden.... kwam er niet meer terug in..

IMAG0377.jpg

IMAG0376.jpg

Stond net voor een boom stil, ging maar stapvoets...

Ze hebben mij eruit moeten slepen..

gisteren op een andere weg, lag geen sneeuw meer, alleen maar ijs.

Stond na een mooie 360 net voor de rand van een diepe sloot stil... Daarna stapvoets verder gereden..:hmmz

moest net op een smalle weg uitwijken voor een auto, net iets te diep in de 30 cm sneeuw/ijswal gereden die langs de weg lag.

had er denk ik zelf wel uit kunnen komen(was er bijna uit voor ik vastliep) maar er kwam al iemand aan met een TNT bus, dus hij had spanbanden mee, en heefd me er ff uit getrokken.

Terug
Naar boven