• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

enkelvoudige scheur in gezichtsveld, afkeur of niet?

soepkiepe

Forumbewoner
ik dacht dus dat wanneer ik een barst in het gezichtsveld heb et afkeur zou zijn.

alleen nu ben ik eens aan het googlenen en kom ik dit tegen..

Toegestane beschadigingen in het directe gezichtsveld

- Enkelvoudige scheuren ongeacht de lengte. De scheur mag echter geen vertakking in het gezichtsveld vertonen.

ik heb geen vertakkingen, het is echt gewoon 1 barst, zou na mijn idee dus gewoon goed moeten worden gekeurd?

ik lees geregeld hier berichten van keurmeesters, ook dat de regels vaak worden gewijzigd vandaar dat ik het hier ff vraag.

(bron)

http://www.correctautoglas.nl/gratis-voorruit-vervangen/apk-eisen-aan-de-voorruit/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik dacht dat enkelvoudige scheuren geen probleem zijn mits ze zich niet in het gezichtsveld bevinden.

Dus elke vorm van een scheur etc in het gezichtsveld is naar mijn weten afkeur.

@corsaboy wrote:Ik dacht dat enkelvoudige scheuren geen probleem zijn mits ze zich niet in het gezichtsveld bevinden.

Dus elke vorm van een scheur etc in het gezichtsveld is naar mijn weten afkeur.

ja dat is dus ook wat ik dacht, maar na dit te lezen krijg ik twijfel.

TOEGESTANE beschadigingen in het directe gezichtsveld

- Enkelvoudige scheuren ongeacht de lengte. De scheur mag echter geen vertakking in het gezichtsveld vertonen.

het is geen vertakking bij mij, gewoon een simpele barst.

top, kan ik die ook weg strepen, had het raam al bijna willen laten vervangen (75 euro)

kan ik dat mooi gebruiken voor andere banden haha :P

en dan is na mijn weten alles goed genoeg om hem in 1x door de apk te krijgen!

Terug
Naar boven