• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Er op plakken of niet?

sander2.5v6

Post vaak
Goeiendag mensen.

Ik zit zelf erg in dubio, de achterklep is pas gespoten en alles is er van af.

A11D0C13-E8BF-4C9C-8DE5-B59F49232949-8125-0000058040C4A79D.jpg

Nu kreeg ik bij de i500 spoiler (ligt bij de spuiter) een irmscher badge:

A7CA54D2-76ED-46A5-8E16-740467B17335-9294-00000670F8BA7476.jpg

Zal ik hem er op plakken of niet? Ik neig meer naar het Clean laten van de achterklep. maar ik ben benieuwd hoe jullie er over denken!

Stem en we zullen het weten!

Dat soort stickers doen mij al gauw denken aan Sjonnies bij de lokale McDonalds.

Subtiele kleine verwijzers naar een tuner kan in mijn ogen wel, maar grote stickers... nee.

Haha, het is zo'n soort logo net als opel vectra op de achterklep hey. Geen lelijke stikker!

Maar Teun, dat is wel een leuk idee! Heb er nu msd stikker op zitten!

Nee! Ik zou hem lekker schoon laten ziet strakker uit. Persoonlijk zou ik de nummerplaathouder ook vervangen door eentje zonder reclame.... Heb ik zelf ook gedaan.

Kortom houd je nette vec lekker strak :thumb

idd clean, je doet het niet voor niks toch en idd even je kentekenplaat houder even veranderen zonder reclame en die sticker lekker aan zo corsa petje geven...

arjan

mijn mening is clean laten!

het is voor mij hetzelfde als mensen met een bmw 1.8 met een M embleem rond rijden, ik wil wel maar kan niet.

Nou naamgenoot ...

Denk dat het nou wel duidelijk is ...

Lekker clean houden ...

Heb je een vitrinekast ?

Of zoals Teun zegt ....

Onder de kap ;)

Terug
Naar boven