Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een setje BBS RM onder mijn A-manta zitten.
Nu zijn de velgen achter al verbreed met bredere randen, maar aan de voorzijde hebben ze nog steeds de 0.5J randen.
Nu vraag ik me af of iemand foto's heeft van Manta A met BBS velgen. Het liefst waarvan ze weten
hoe breed de randen zijn.
Het is namelijk zo.... achter passen mijn velgen precies. Dit zijn nu 8 J velgen geworden met 205/50/15 banden.
Voor zijn ze nu nog standaard namelijk 6.5J ET33. (0.5J) rand. Heeft er iemand ervaring met 1.5J randen aan de voorzijde?
Gaat/past dit?
Voor vind ik dat er nog te veel ruimte zit tussen de velg en de spatbord rand. Ik wil toch RVS Boutjes aanschaffen, omdat
ik de gouden niet zo mooi vind. Dan kan ik meteen andere randen aanschaffen en monteren.
(iemand tevens goed adres voor boutjes en randen?)
Wie o wie kan mij helpen?
Mijn velgen zijn origineel:
- BBS RM 012
- 6.5J breed
- 0.5J rand
- ET 33
Deze velgen zitten voor.... deze wil ik dus graag breder naar 7.5J.
Achter rij ik nu met:
- BBS RM 012
- 8J breed
- 2J rand
- ET ?
Wat foto's.
Alle foto's en tips/advies zijn welkom.
Achterste velgen: 8J

Velgen voor: 6.5J

Totaal plaatje:

Ik heb sinds kort een setje BBS RM onder mijn A-manta zitten.
Nu zijn de velgen achter al verbreed met bredere randen, maar aan de voorzijde hebben ze nog steeds de 0.5J randen.
Nu vraag ik me af of iemand foto's heeft van Manta A met BBS velgen. Het liefst waarvan ze weten
hoe breed de randen zijn.
Het is namelijk zo.... achter passen mijn velgen precies. Dit zijn nu 8 J velgen geworden met 205/50/15 banden.
Voor zijn ze nu nog standaard namelijk 6.5J ET33. (0.5J) rand. Heeft er iemand ervaring met 1.5J randen aan de voorzijde?
Gaat/past dit?
Voor vind ik dat er nog te veel ruimte zit tussen de velg en de spatbord rand. Ik wil toch RVS Boutjes aanschaffen, omdat
ik de gouden niet zo mooi vind. Dan kan ik meteen andere randen aanschaffen en monteren.
(iemand tevens goed adres voor boutjes en randen?)
Wie o wie kan mij helpen?
Mijn velgen zijn origineel:
- BBS RM 012
- 6.5J breed
- 0.5J rand
- ET 33
Deze velgen zitten voor.... deze wil ik dus graag breder naar 7.5J.
Achter rij ik nu met:
- BBS RM 012
- 8J breed
- 2J rand
- ET ?
Wat foto's.
Alle foto's en tips/advies zijn welkom.
Achterste velgen: 8J

Velgen voor: 6.5J

Totaal plaatje: