• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ervaring overeem carworks (huizen)

Is hier iemand die enige ervaring heeft met dit bedrijf. Ik heb namelijk hun site gelezen dat hun een k&n filter op maat hebben gemaakt voor een corsa opc. Ik heb geïnformeerd bij hun en als ik het laat monteren dan de ze nog een extra koude luchtaanvoer slangen leggen. Kosten €229,-. Ik vind dit wel interessant klinken, maar is dat ook echt zo.

Gr. Willem

230 euro om een K&N te monteren?

K&N filters worden op maat van de auto geleverd en die leg je er zo in (4 klemmetjes los, deksel open, wissellen maar)

230 euro om een K&N te monteren?

K&N filters worden op maat van de auto geleverd en die leg je er zo in (4 klemmetjes los, deksel open, wissellen maar)

en de losse filters (open) zijn ook in iedere maat te krijgen.

gewoon eentje op E-bay of zo zoeken.of bij D.P.T.

veel goedkoper.en als je dan een ander filter wil zou ik er een inlegfilter nemen.

anders zuig je alleen warme lucht aan onder je kap.

en de losse filters (open) zijn ook in iedere maat te krijgen.

gewoon eentje op E-bay of zo zoeken.of bij D.P.T.

veel goedkoper.en als je dan een ander filter wil zou ik er een inlegfilter nemen.

anders zuig je alleen warme lucht aan onder je kap.

idd...

daar heb ik m'n carterontluchtingsfiltertje vandaan :thumbup

met een open filter krijg je wat meer aanzuiggeluid,maar het is weer funest voor je lmm en vermogen.

zoals gezegd zuig je warme lucht aan..kunt beter pipercross of ander inlegfilter zonder olie pakken.

dus gewoon in je luchtfilterhuis.

idd...

met een open filter krijg je wat meer aanzuiggeluid,maar het is weer funest voor je lmm en vermogen.

zoals gezegd zuig je warme lucht aan..kunt beter pipercross of ander inlegfilter zonder olie pakken.

@DEEF wrote:idd...

dus wat voor filter zouden jullie aan willen raden dan.??

merk/ type? ik ben er zelf nog niet echt in thuis.

Hij maakt opzich wel geluid maar zou iets meer mogen van mij!

@DEEF wrote:idd...

dus wat voor filter zouden jullie aan willen raden dan.??

merk/ type? ik ben er zelf nog niet echt in thuis.

Hij maakt opzich wel geluid maar zou iets meer mogen van mij!

Terug
Naar boven