• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Ervaringen met armsteun? Astra GTC

R010

Lid
Ik wil graag een armsteun plaatsen, deze ziet er netjes uit. Heeft hier iemand toevallig ervaringen met deze armsteun of de armsteunen van cargoods?

zuju2y7u.jpg

e4a2agaj.jpg

Alvast bedankt..

me pa heeft de originele erin, die dus aan de stoel vast zit.

ik denk toch dat dat de beste blijft.

Opel gesproken, voor mijn auto is alleen de achteraf montage armsteun beschikbaar. Dit er 1 die in t middenconsole wordt bevestigd en dus niet in de stoel. Kosten €99,-

Mijn ervaring zegt dat je best niet teveel naar Opel luistert :vertag

De originele armsteun kan ALTIJD achteraf geplaatst worden.

Bij de How-To's staat een How To gemaakt door Spacejam voor een originele armsteun voor de Astra H.

Heb zelf een lederen geplaatst bij mijn Astra H GTC zonder problemen, is stukken mooier en netter dan zo'n aftermarket.

Plaatje bij het praatje: (Plaatjes zijn wel al een dik half jaar oud)

IMAG0172.jpg

IMAG0174.jpg

IMAG0176.jpg

Waar kan je ze vinden zonder +- €250 bij de dealer te betalen? Duitse Ebay en ik denk dat je dan nog onder de €99,- uitkomt die de dealer je gaat vragen, installeren is makkelijk aan de hand van die How-to. Ze bestaan zowel in stof als in leder, afhankelijk van welke bekleding je hebt natuurlijk. Hier zag je één in leder. In de How-To staat één in stof afgebeeld. Binnenin zijn ze mooi afgewerkt met een anti-slip matje.

Jefkere

Dat is niet waar wat de opel "dealer" zegt.... :ass

zie topic: ;)

viewtopic.php?f=5&t=117884

Edit:

Jefkere was me voor :thumbup

Terug
Naar boven