miral astra
Post weinig
-offtopic nou jah nieuw. voor ons een nieuwe (2e hands)een zafira a 

ik heb hem nu een half jaar en ga ff rond en vervang alles wat moet.
ik ben achter begonnen met nieuwe remtrommels en remblokken.

direct maar ff wat extra hulp voor achteruit parkeren gemonteerd voor haar.

beetje jammer is dat de voor schijfen en blokken nog niet binnen waren, die komen morgen.
en een kleine beurt doe ik ook direct.
vraag, waar zit in ...... de interieur filter en deze auto? ik heb een nieuwe filter ervoor, maar geen idee waar ik die moet plaatsen
en nu heb ik een rare klappen geluid ergens voor, ik denk dat het de schokbrekers zijn, maar weet het niet zeker.
als ik 20 km per uur rijd en dan hard naar links en rechts ga sturen krijg je echt eeen metaal achtige geluid, eigenlijk alsof er iets los zit, alleen ik kan niks vinden :cry

ik heb hem nu een half jaar en ga ff rond en vervang alles wat moet.
ik ben achter begonnen met nieuwe remtrommels en remblokken.

direct maar ff wat extra hulp voor achteruit parkeren gemonteerd voor haar.

beetje jammer is dat de voor schijfen en blokken nog niet binnen waren, die komen morgen.
en een kleine beurt doe ik ook direct.
vraag, waar zit in ...... de interieur filter en deze auto? ik heb een nieuwe filter ervoor, maar geen idee waar ik die moet plaatsen
en nu heb ik een rare klappen geluid ergens voor, ik denk dat het de schokbrekers zijn, maar weet het niet zeker.
als ik 20 km per uur rijd en dan hard naar links en rechts ga sturen krijg je echt eeen metaal achtige geluid, eigenlijk alsof er iets los zit, alleen ik kan niks vinden :cry