• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Euro houden of Gulden weer terug

we hadden NOOIT aan dat euro gedoe moeten meedoen

wij in het rijke noorden moeten betalen voor die luie flikkers in griekenland italie en spanje

BAH geef mij maar mn ECHTE knaken terug

nederland moet eens ophouden de goede samaritaan uit te hangen, van ons geld

:puke :puke :puke links geitewollesokken beleid

we hadden NOOIT aan dat euro gedoe moeten meedoen

wij in het rijke noorden moeten betalen voor die luie flikkers in griekenland italie en spanje

BAH geef mij maar mn ECHTE knaken terug

nederland moet eens ophouden de goede samaritaan uit te hangen, van ons geld

:puke :puke :puke links geitewollesokken beleid

we hadden nooit de euro moeten nemen bij voorbaat.

nu achteraf de gulden terug nemen zou alleen maar nadelig werken.. dus ik kies voor de euro, ookal zou ik graag de gulden weer hebben

we hadden nooit de euro moeten nemen bij voorbaat.

nu achteraf de gulden terug nemen zou alleen maar nadelig werken.. dus ik kies voor de euro, ookal zou ik graag de gulden weer hebben

Gulden terug, grenzen dicht!

Bied toch weer wat werkgelegenheid, en scheelt mij een hoop ergenis...

Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over

Gulden terug, grenzen dicht!

Owja, als de grenzen dicht zijn smijt dan gelijk een paar vervelende niet-nederlanders de grens over

@Pastra wrote:Gulden terug, grenzen dicht!

je bent vast niet de enige die er zo over denkt, helaas is dat neit haalbaar hahaha

@Pastra wrote:Gulden terug, grenzen dicht!

je bent vast niet de enige die er zo over denkt, helaas is dat neit haalbaar hahaha

Ja, en dan hopen dat de zeespiegel gaat stijgen ;)

Van mij mogen er gerust een hoop niet-vervelende niet-Nederlanders blijven als we dan wel-vervelende wel-Nederlanders op Schiermonnikoog zetten.

Ja, en dan hopen dat de zeespiegel gaat stijgen ;)

Van mij mogen er gerust een hoop niet-vervelende niet-Nederlanders blijven als we dan wel-vervelende wel-Nederlanders op Schiermonnikoog zetten.

Terug
Naar boven