• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Evap systeem

Hallo...ik heb een vraag heb een Vectra c 2002 1.8 16v 122 pk nu brand al paar weken mij storings lampje en als ik hem uit lees komt foutcode p0443 zie foto....nu heb ik de evap vervangen maar de storing komt nog steeds terug naar 3a4 keer starten de auto rijd niet anders stottert niet of hapert niet niets aan te merken maar vind wel storend dat het storings lampje steeds aan gaat...kan of weet iemand het wat het kan zijn waarom deze melding steeds terug blijft komen en wat kan ik nog doen om dit te verhelpen...ik zelf weet zo niet wat ik kan doen ?? groetjes jan
l80pta3fe7iqz1d2yioez8e9vykililx.jpg
t4cf3nblr01c9vlwnxeix5z7ajmicznv.jpg

Terug
Naar boven