goeiendag allen,
ik ben de troste eigenaresse van:
opel astra 2.0 16v irmscher.
Alleen nu heb ik dus een paar aparte en misschien wel bekende probleemjes voor jullie.
1) Krijg het lampje van mn asbak NIET gemaakt Heb er helemaal uitgehaald gehad, lamp vervange, maar krijg het niet gevonden.
2) mijn dashboard verlichting doet het wel. Alleen ik zie niet hoeveel km ik gereden heb. Dus waarschijnlijk 1 miezerig rotlampje kapot.Maar hebben jullie tips voor mij hoe ik het dashboard er netjes uit en in kan zetten.
En de laatste vraag:
Ik heb (helaas) schade gereden met de voorkant
Alles is nu weer zoals het hoort.Behalve de zijkap(zwart).
Maar mijn hoogteverstellers doen het niet meer.
Hoe krijg ik die weer werkend?? Of ben ik gewoon gek en moet ik koplampen met motortje kopen??
iig bedankt allen :thumb
ik ben de troste eigenaresse van:
opel astra 2.0 16v irmscher.
Alleen nu heb ik dus een paar aparte en misschien wel bekende probleemjes voor jullie.
1) Krijg het lampje van mn asbak NIET gemaakt Heb er helemaal uitgehaald gehad, lamp vervange, maar krijg het niet gevonden.
2) mijn dashboard verlichting doet het wel. Alleen ik zie niet hoeveel km ik gereden heb. Dus waarschijnlijk 1 miezerig rotlampje kapot.Maar hebben jullie tips voor mij hoe ik het dashboard er netjes uit en in kan zetten.
En de laatste vraag:
Ik heb (helaas) schade gereden met de voorkant
Alles is nu weer zoals het hoort.Behalve de zijkap(zwart).
Maar mijn hoogteverstellers doen het niet meer.
Hoe krijg ik die weer werkend?? Of ben ik gewoon gek en moet ik koplampen met motortje kopen??
iig bedankt allen :thumb