Goede avond mensen,
Ik zal me eerst even netjes voorstellen voordat ik vragen ga stellen.
Ik ben Dennis 30 jaar oud en werk als service monteur voor een stalautomatisering bedrijf.
Verder woon ik nu 3 jaar samen met mijn vriendin.
Nu zal ik even mijn korte auto historie zeggen
1ste auto Opel astra 1.6 8V
2de Auto Subaru Impreza GT Turbo Model jaar1998-1999
3de huidig autootje vw lupo 1.4 cambridge 2002 deze gaat als alles goed is met de occasion vervangen worden door een vectra 1999 X2.5XE V6.
De keuze hierop is gevallen nadat ik in het buitenland met zo'n auto heb gereden.
Nu zegt mijn huidige garage: ik zou er niet aan beginnen.
nu wil ik eigenlijk meer te weten komen over deze motor/vectra
is hij bijvoorbeeld storings gevoelig zijn er aanwijsbare dingen waardoor onderhoud duur zou moeten zijn?
De occassion waar ik naar ga kijken heeft 142000 op de teller staan en heeft keurig netje alle dealerstempels van onderhoud. Enige wat ik nog niet weet is hoe is gesteld met de distributie riem en dergelijke.
Hopelijk hebben jullie nog wat tips waar nog exra op moet letten
Met vriendelijke groet,
Dennis Francken
Ik zal me eerst even netjes voorstellen voordat ik vragen ga stellen.
Ik ben Dennis 30 jaar oud en werk als service monteur voor een stalautomatisering bedrijf.
Verder woon ik nu 3 jaar samen met mijn vriendin.
Nu zal ik even mijn korte auto historie zeggen
1ste auto Opel astra 1.6 8V
2de Auto Subaru Impreza GT Turbo Model jaar1998-1999
3de huidig autootje vw lupo 1.4 cambridge 2002 deze gaat als alles goed is met de occasion vervangen worden door een vectra 1999 X2.5XE V6.
De keuze hierop is gevallen nadat ik in het buitenland met zo'n auto heb gereden.
Nu zegt mijn huidige garage: ik zou er niet aan beginnen.
nu wil ik eigenlijk meer te weten komen over deze motor/vectra
is hij bijvoorbeeld storings gevoelig zijn er aanwijsbare dingen waardoor onderhoud duur zou moeten zijn?
De occassion waar ik naar ga kijken heeft 142000 op de teller staan en heeft keurig netje alle dealerstempels van onderhoud. Enige wat ik nog niet weet is hoe is gesteld met de distributie riem en dergelijke.
Hopelijk hebben jullie nog wat tips waar nog exra op moet letten
Met vriendelijke groet,
Dennis Francken