Even voor de goede orde, een auto moet je warm rijden, en niet stationair warm laten draaien.
Teminste mij zal je dat nooit zien doen. Bij stationair warm laten draaien, duurt de fase van koud naar bedrijfstemperatuur 10x langer, itt dat je gewoon gaat rijden. De meeste slijtage vindt plaats in een motorblok in de fase van koud naar bedrijfstemperatuur, en dat is echt geen fabeltje ! Mits je een stand kachel hebt o.i.d. die ook de motor voorverwarmt. Dus wat dat aangaat heeft Tonsr wel een punt.
Verder de Omega ziet er wel mooi uit, maar de specifieke 'aankleding' is mijn smaak niet helemaal. Met name de spoilers, m3 spiegels, booskijkers, etc.. Sorry, op zo'n mooie grote, volwassen limousine... Als dat nou op een Corsa of een Astra zit, ok. maar het maakt de auto zo 'boy-racers'-achtig, en dat staat een Omega gewoon echt niet ! (m.i.) Maar ja, das smaak he..

Die ramen zien er wel mooi uit, zo icm de carrosserie kleur bijzonder strak, maar volgens mij zijn ze echt te donker, en dat vraagt er gewoon om, om aangehouden te worden.. Vraag me af of je daar geen problemen mee hebt gehad al ?? Het lijkt ook wel alsof de voorruit getint/gefolied is ?? Kan ook komen doordat alle zijruiten getint zijn en het interieur ook donker is, waardoor de inkijk door de voorruit extra donker lijkt.
Maar nogmaals, de auto ziet er verder zo op de plaatjes wel mooi en strak uit, mooi in de lak.. De velgen staan trouwens ook wel goed opzich. Komen me ook bekend voor, 14XE had ze ook op z'n mooie bordeaux rode MV6 caravan..