• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even Voorstellen Astra G cdx

beste iedereen.

Ik wil me even voorstellen Ik ben donny vaal en ik woon in zaandam.

ik ben monteur van beroep Scooters / motoren / auto's,

even over de astra.ik heb de auto een jaar terug gekocht van mn oom die hem van de eerste eigenaar heeft gekocht ik ben dus de 3e :D ,2 maanden terug heb ik de zuigerveren vervangen +8 nieuwe uitlaatkleppen de inlaatkleppen waren nog prima en meteen de kop laten flowen.

de tellerstand is nu 183500

ik ben uiterst tevreden over de opel.het is een automaat dat vind ik wel een minpunt.

een paar weken terug een leder interieur aangeschaft ziet er zeer strak uit & met stoelverwarming natuurlijk :wors

in verband met me kleine nichtje heb ik de ramen laten tinten dan is het niet zo warm meer in de auto en dat scheelt een hoop!.

ik ben vast nog wel wat dingen vergeten...

Nou dat was het wel zo'n beetje.

groetjes Don

Terug
Naar boven