• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen: Marco en zijn Insignia

Solo

Lid
Hallo allemaal,

Ik zwerf al een half jaartje op het forum rond, het wordt nu toch eens tijd om mezelf voor te stellen.

Ik ben Marco, forumnaam Solo. Ik ben 30 jaar, en behoorlijk autogek.

Ik heb de laatste 5 jaar met veel plezier in mijn Ford Focus ST gereden, maar in september voor het eerst vader geworden

en dan is zo'n stuiterende tweedeurs niet echt handig natuurlijk!

Daarom een goede deal kunnen maken bij de Opel Den Breejen in Almkerk en een knappe Opel Insignia aangeschaft.

Plaatje bij het praatje:

Focus ST is een 2.5 liter, 5 cilinder. Waren wat kleine modificaties aan gedaan (verlaging, andere velgen, luchtfilter, chiptuning 280 pk), en was echt een beest van een auto!

Bij de inruil:

De Insignia is een 2.0 turbo 4x4, 250 pk, Cosmo automaat, OPC-line. Bomvolle auto met onder andere leren bekleding, Flexride, 20", AFL en adaptieve cruisecontrol.

Ik heb nog niet heel veel plannen met de auto, er is al een achteruitrijcamera ingebouwd (waar ik nu wat issues mee heb), verder wil ik nog graag verlagen, spoorverbreders en heel misschien laten chippen.

Wellicht tot een keer op een meeting!

Groet,

Marco.

Terug
Naar boven