trashmetal
Post vaak
Hallo allemaal,
Ik ben Mario 30 jaar woon in Tilburg en ben machine operator van beroep
we produceren kunststof granulaten voor spuitgieterijen voornamelijk op nylonbasis
technische dienst, die hebben we niet we gaan elke storing te lijf met plakband en tie raps! :jerry hahaha
Opel is er met de paplepel ingegoten
Toen ik nog een klein jongetje was en de politie nog op varkens reed
Reed mijn vader een c kadetje en bijna de hele familie reed opel
Onder andere manta b 19s berlina oranje (met skay dak), manta b 2.0 GSI (kanariegeel met zwarte ramen), kadett D 1.3s, opel record diesel (met die verhoogde kap) kadett e GSI (wit met opel racing streep zwart grijs geel)
verder hebben we thuis ook nog een c ascona 1.6s gehad en een calibra 2.08v, koni verlaagd turbo velgen en leuke dtm er onder (paste niet echt bij mn pa maar was wel een hele gave bak)
reed zelf op dat moment een omgebouwde vectra a 2.08v was een mooi gezicht die twee op de parkeerplaats :wub
daarvoor reed ik een astra f 2.0 gsi 16v '92 daar ben ik behoorlijk mee afgezet
na nog geen jaar moest de kop worden gereviseerd, en nog geen twee jaar later vielen de gaten in de carosserie
bleek overal dichtgestopt te zitten met plamuur, rijp voor de cross
Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een astra f sport x16sz uit '94 met kleurcode E266!
Met nog maar 143dkm NAP en ben 3e eigenaar en bijna geen roest te vinden :wors
Zo gekocht, niets nog aan gedaan
Plannen....
uiterlijk geven van de GSI, interieur blijft
de x16sz aanpassen
waarschijnlijk ga ik een 1.4 kopje plaatsen en een x16szr inspuitcomputer en kijken hoe het loopt
zal hier een topic over plaatsen
Ik ben Mario 30 jaar woon in Tilburg en ben machine operator van beroep
we produceren kunststof granulaten voor spuitgieterijen voornamelijk op nylonbasis
technische dienst, die hebben we niet we gaan elke storing te lijf met plakband en tie raps! :jerry hahaha
Opel is er met de paplepel ingegoten
Toen ik nog een klein jongetje was en de politie nog op varkens reed
Reed mijn vader een c kadetje en bijna de hele familie reed opel
Onder andere manta b 19s berlina oranje (met skay dak), manta b 2.0 GSI (kanariegeel met zwarte ramen), kadett D 1.3s, opel record diesel (met die verhoogde kap) kadett e GSI (wit met opel racing streep zwart grijs geel)
verder hebben we thuis ook nog een c ascona 1.6s gehad en een calibra 2.08v, koni verlaagd turbo velgen en leuke dtm er onder (paste niet echt bij mn pa maar was wel een hele gave bak)
reed zelf op dat moment een omgebouwde vectra a 2.08v was een mooi gezicht die twee op de parkeerplaats :wub
daarvoor reed ik een astra f 2.0 gsi 16v '92 daar ben ik behoorlijk mee afgezet
na nog geen jaar moest de kop worden gereviseerd, en nog geen twee jaar later vielen de gaten in de carosserie
bleek overal dichtgestopt te zitten met plamuur, rijp voor de cross
Sinds een paar weken ben ik in het bezit van een astra f sport x16sz uit '94 met kleurcode E266!
Met nog maar 143dkm NAP en ben 3e eigenaar en bijna geen roest te vinden :wors
Zo gekocht, niets nog aan gedaan
Plannen....
uiterlijk geven van de GSI, interieur blijft
de x16sz aanpassen
waarschijnlijk ga ik een 1.4 kopje plaatsen en een x16szr inspuitcomputer en kijken hoe het loopt
zal hier een topic over plaatsen