• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

even voorstellen: Opel GT + ik

Ik zal me maar eens gaan voorstellen, zo na een jaartje meelezen mag dat wel onderhand. Ik ben Johan en sinds mei vorig jaar heb ik een Opel GT. Een echte '70 Nederlandse met een 1.9 S blokje. Heb sinds de aanschaf al veel veranderd (richting het origineel voornamelijk) en ook al eens de motor moeten reviseren, omdat hij vast zat. Al met al werk in uitvoering tussen het rijden door.

Het is de derde Opel in lijn voor me waar ik veel in heb gezeten. Vroeger hadden we een Opel Kadett station uit '82, zo'n 12 jaar gehad. Daarna een paar jaar Opelloos, waarna er een '79 Senator kwam. Die heeft zo'n 7-8 jaar dienst gedaan en in hetzelfde jaar dat hij weg ging, nog een GT aangeschaft dus.

Van meerijder, naar af en toe rijder, naar mijn eigen altijd rijder.

Liefde voor de GT is te verklaren doordat mijn buurman jarenlang een GT heeft gehad, die ik soms mocht betasten en zelfs nog geld er voor kreeg betaald! (wassen dus)

Aangezien iedereen hier gek is op :kewlpics maar een paar plaatjes hieronder!

[rquote=1893897&tid=144738&author=opelgteetje]Mooie auto man ken em ergens van[/rquote]

Hehe, kijken of iemand het door heeft. :angel

[rquote=1893943&tid=144738&author=State Scarlet][rquote=1893897&tid=144738&author=opelgteetje]Mooie auto man ken em ergens van[/rquote]

Hehe, kijken of iemand het door heeft. :angel[/rquote]

denk het niet

welkom... en hij lijkt inderdaad wel verrekte veel op de avatar :P

ik denk(weet bijna wel zeker) dat het dezelfde is :P

[rquote=1899640&tid=144738&author=DarkNL08]Jammer van de (originele?) kruiwagen wielen, dat vind ik nooit zo mooi.. :(

Kleurtje is daarentegen top!!![/rquote]

Zitten BMW velgen op, misschien dat ik ze open een paar jaar verander richting het originele. Vind deze echter wel wat hebben, zijn ook Opel versies die zulk uiterlijk hebben. Op pagina 4 in onderstaande link kun je zien welke velgen er origineel op zaten.

http://www.opelclub.com/PartsChangeArticleJulAug2008.pdf

Ey johan, heb hem afgelopen vrijdag mogen bewonderen op de CoD meeting in roermond. Leuk bakkie maar veel motorruimte over. Hou hem in ere, ziet er nog er goed uit. Ook jij veel lees plezier en veel veilige kilomters

Terug
Naar boven