• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Even voorstellen

Vec-genoten! (en andere Opel-liefhebbers)

Bij deze even een korte intro van mijzelf:

Nadat ik een aantal jaren Corsa en Astra gereden heb, heb ik toch maar eens besloten om over te stappen op een Vectra! De dag nadat ik stiekem een beetje op Marktplaats had zitten te kijken naar een paar leuke Vectra's was de Astra er ook aan toe om van eigenaar te wisselen (lees: in de prak gereden, niet opzettelijk overigens). Een bermavontuurtje door gladheid met een ruglanding werd toch iets te veel van het goede. Zelf mankeerde ik niks, maar de Astra .... zie foto.

En als er dan toch iets terug moet komen, tja, toch een Vectra! Uiteindelijk heb ik een (in mijn ogen) leuke Vectra Station 2.2 DTR Sport Edition II gekocht en deze bevalt echt SUPER! Geweldige auto met bijna alles erop en eraan.

Groente André O.

Afb0147.jpg

Afb062.jpg

Afb064.jpg

Afb065.jpg

Zonde van het Astraatje...

Welkom hier, en veel plezier met de 2.2DTi, dat is een BEER van een motor...

Willem

Welkom hier. Mooie kleur was dat op de Astra.

Chippe bij eds die dti, van 125 naar <155 pk max :wub

Groet jraaf

Chiptuning staat in ieder geval nog op het verlanglijstje :D

Iemand ervaring met Scholtmeijer in Westerbork?

En de geluidsinstallatie laat ook zeker te wensen over. Jammer genoeg zit er nog een complete audiokabeltoestand in het Astra-wrak :cry

Toch maar even kijken hoe we dit gaan oplossen, zit zo'n CDR500 (oid) in dus dat zal weer een paar daagjes sleutelen worden om er iets moois van te maken. Suggesties welkom :afro

Groente!

Terug
Naar boven